Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

piątek, 9 listopada 2012

379) Żegnaj kotku

Ja mogę wybaczyć mojej przyszłej miłości wiele, na przykład bałaganiarstwo, nieumiejętność gotowania i zbyt dużego penisa, ale dajcie spokój.

Spotkałem się ostatnio z 44 latkiem (szaleństwo!) u niego w domu (szaleństwo x 2!). I było miło, do czasu gdy nie zadzwonił "na chwilkę" do koleżanki z pracy i nie przegadał 1,5 godziny o ciuchach, koleżankach z pracy, zakupach w Ameryce i tego, co ostatnio śmiesznego się działo w jego życiu. Przez ten czas zdążyłem mu naprawić telewizor, ustawić sprzęt audio, zagrać partyjkę w 1000 na kurniku i wynudzić się jak mops.

Ubrałem się, podziękowałem za spotkanie i powiedziałem, że jak będzie miał więcej czasu to ma się odezwać.
Nie odezwał się
Tak więc przepraszam, kolejnej randki nie będzie.

Chyba wrócę do spotykania się z młodszymi ode mnie.
Oni przynajmniej nie mają tyle kasy, żeby przegadać tyle czasu. 


1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)