Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 19 stycznia 2015

529) Combo

Kac, jaki jest każdy widzi. Chujowo jest wtedy, kiedy bawisz się do późnej nocy, wracasz nad ranem, kładziesz się spać koło 6 a później o 10 sąsiad budzi Cię dźwiękiem wiertarki a Ty nie wiesz co się tak naprawdę wokół Ciebie dzieje.
Ale najgorszy kac jest wtedy, kiedy robi Ci się niedobrze przez cały dzień i dopiero jak idziesz spać o 10.00 wieczorem, żeby zregenerować siły przed następnym tygodniem w robocie a później budzisz się w środku nocy z gorączką i odczuciem, że wszystko co zjadłeś przez ostatni miesiąc chce wrócić do świata zewnętrznego, przez całą noc tulisz muszlę klozetową jak najlepszego kochanka i po cichu marzysz o tym, żeby umrzeć albo zemdleć i mieć już z głowy tę całą przygodę. 

Rano zdążyłem tylko naskrobać krótkiego smsa szefowej i wróciłem do łóżka, żeby zalec na nim i w końcu zasnąć.

Nienawidzę grypy żołądkowej!

10 komentarzy:

  1. ktoś tu mocno zaszalał, ;), i udaje że to grypa żołądkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozchmurz się - żołądkówka to klasyczna trzydniówka, wytrzymaj jeszcze jutrzejsze osłabienie, a pojutrze będzie już całkiem, całkiem. Zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś miałem taki poranek. Ale pisać to sobie mogłem do szefa, który akurat na narty wyjechał.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że jakość imprezy była wprost proporcjonalna do cierpień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj uczucie mi znane. Kiedyś też mnie tak zmogło ;( Zdrówka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, co to znaczy -przerwać dyskusję, nie karmić trolla.
      Ciekawe, ile troll przeżyje na głodzie. Może zapadnie w sen zimowy i obudzi się wiosną.
      Ach, te trolle,
      ja już lepiej mole wole
      bo zielsko bagno mam w szafie
      co zabija mola, jak się tam przytrafi.
      Solidarny w walce z trollami i innymi blogowymi pasożytami.
      czytelnik bloga

      Usuń
    2. Panteraz, ostatnio wchodzą na tego bloga osoby, które chyba się zagubiły w internetowym świecie. Ten blog jest gejowski, to znaczy, że jego twórca jest gejem, podobają mu się faceci, akceptuje to i lubi, ma swoje problemy i swój kodeks i właśnie o tych wszystkich (w większości gejowskich) sprawach tu pisze. Dlatego nie rozumiem dlaczego ostatnio nawracacze na jedyną słuszną orientację heteroseksualną przypuścili atak na halfdevilangel i przekonują, że bycie gay zupełnie nie jest ok. Takie posty usuwam. Bo mogę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Czy chcesz uczynić swój bloga swoistą enklawą, strzeżoną przez
    wyłapywaczy Trolli. Rozumiem, iż chcesz zachować czystość(pure) w swojej blogowej zagrodzie używając metody zamiatania pod dywan.
    Wiem, iż czasem tak czynimy jako zabiegani nauczyciele.
    Mnie również podobają się faceci, to efekt reakcji moich zmysłów na pewien układ narządów ciała i wygląd .
    Mówienie o słuszności orientacji nie jest zasadne, można mówić jedynie o naturalności z punktu widzenia praw biologii, które poznają uczniowie w szkole.Ponieważ jako nauczyciel rozróżniam pojęcia nauczanie od pouczania na tym kończę
    tolerancyjnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast Trolli
    dokarmiajmy ptaki
    dając miłości oznaki
    autorów blogów też kochajcie
    a trolle stąd sp ... adajcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje restrykcje wobec Trolli odbijają się na zwykłych obywatelach, którzy mają utrudniony wstęp na twój blog. Zlituj się , bardzo lubię używany przez ciebie zwrot-...ujowo było. Dla mnie to oznacza, że OK. bo mój jest zawsze OK.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)