Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 2 stycznia 2016

551) 2016

Za mną święta i sylwester. Dziesięć dni spędzonych w Zapiździajewie i u Rodzicieli Rodzicielki, z laptopem rzuconym gdzieś w kąt. Takie miałem postanowienie, żadnych internetów na święta.
Tak więc leżałem, skończyłem Fallouta, prawie przeszedłem Wiedźmina, przeczytałem po raz setny Harrego Pottera i obejrzałem po raz 50ty zakonnicę w przebraniu. Gotowałem. Sprzątałem. Odpoczywałem.
Nabierałem sił przed 2016 rokiem.

2016, czekam na zmiany.
Nowe: praca, facet, mieszkanie.
Taki mam plan

4 komentarze:

  1. Anioł
    Praca ? - jak nie Ty to kto ?
    Mieszkanie ? - znaczy się apartamencik 150m2, bez przesady , może na początek trochę skromniej ;)

    Facet ? - nie strasz, nie chce mi się gadać. Poszukam tępej zardzewiałej żyletki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe perspektywy przed Tobą. Powodzenia w zmianach i wszystkiego dobrego w 2016 roku. Ja też się biorę za zmiany, choć małymi kroczkami.
    Creative86

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za realizację Twoich planów :)
    W sumie, w dużej części pokrywają się z moimi- może powinniśmy stworzyć wspólny front!? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację. Dobrego nowego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)