Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

piątek, 15 lutego 2013

410) Weltshmerz

Tak, Ogarnij się ogarnął się do mojego komputera i uwiecznił nasz pijańczy stan. To może ja nie będę zdawał relacji z naszego antywalentynkowego spotkania, bowiem jestem dżentelmenem a dżentelmeni o grupowych alkoholowych orgiach, wijących się w wysiłku ciałach na kolorach tęczy w rytm gorących przebojów nie rozmawiają.
2 KC działa, polecam serdecznie, teraz tylko czekam na dzień, w którym wynajdą substytut snu w różowych tabletkach.
Znów pociąg relacji Poznań Główny - Zapiździajewo. Wyładowany po brzegi studentami ze swoimi wielkimi torbami , jest idealnym zakończeniem ostatniego dnia tego beznadziejnego tygodnia.
Strasznie nie lubię niekompetencji. Ale jeszcze bardziej od niekompetencji (każdy może przecież czasem dać plamę) nienawidzę niekompetentnych osób, które, mimo upomnień i całkiem logicznej argumentacji, idą w zaparte. Nie znam się to się wypowiem. I chuj Wam wszystkim, uczonym w piśmie, nie potrafiącym odróżnić ustawy od regulaminu i mówiącym "nie bo nie, co mnie jakaś ustawa obchodzi, jak ja mam tu regulamin a regulamin jest ważniejszy, niech Pan nawet głowy nie zawraca" w cyce. Dzisiaj nie byłem miły i chuj obchodzi mnie, że znów "gówniarz będzie pouczał". Wkurwiony Diabeł po 3 godzinach snu ma na to wyjebanane.

I czuję się ostatnio, jakby otaczali mnie sami debile. A przecież skasowałem fellow, czyli, że tak powiem, ograniczyłem do minimum kontakt z takowymi. Czy jest na to jakaś magiczna tabletka, tak jak ten boski dar na kaca?
Okazuje się, że jest. Załatwiłem sobie urlop, w przyszłym tygodniu jadę do Zapiździajewa, bunkruję się u Rodzicieli, wyłączam telefon i zasypiam na tydzień.
Tako rzekę ja, Anioł, ostatnio znów bardziej diabelski, niż anielski.

PS. Dupy blogowe są naprawdę ładne, ale ja się akurat na facetach wcale a wcale nie znam, więc się nie wypowiem.


10 komentarzy:

  1. no to pokażcie jakąś gorącą fotencję z pedalskiego melanżu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotorelację mam ja, ale nie pokażę, bo jesteś jeszcze młody i nie chcemy Cię demoralizować!

      Usuń
    2. taaa, napisał to ten mega dorosły -.-

      Usuń
  2. zły diabeł, hmm... nie wiem czy się bać i uciekać czy może popatrzeć na to zjawisko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BlowJobowi podoba się zły Diabeł, więc sam nie wiem - decyduj :P

      Usuń
    2. no dobra, dobry anioł mógłby być za mdły, to już wolę tego złego :P poproszę zapakować i przesłać xD

      Usuń
  3. ten krótki opis imprezy i tak zawiera za dużo informacji:P

    a debile są wszechobecni, przyjmij to i nie rozmyślaj, nie masz na to wpływu, a poza tym szkoda zdrowia.

    no i w końcu doczekałeś się urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dopisałem, że graliśmy w twistera nago i dodaliśmy jeszcze jeden członek ciała - penis na zielone!

      Usuń
  4. Tak żywego opisu gry w twistera, jak w pierwszym akapicie, to ja jeszcze nie widziałem.
    Nie przejmuj się głupią pipą, walcz o swoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym, ze tylko w twistera gralismy, nie musiałeś mówić, mogłeś dać pole do popisu dla wyobraźni moich czytelników...

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)