Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 19 lutego 2013

411) Same Love

W sumie miałem napisać, że już tydzień nie mam fellow i że mi z tego powodu cudownie, że nie siedzę jak ta dupa przy lapku i nie obczajam profili, że mam czas na swoje pasje i w ogóle polecam serdecznie, Anioł Diabelny, ale Młody wysłał mi linka do jednego takiego filmiku na youtube i znów myślę, że jednak miłość jest możliwa, chcę się zakochać i zestarzeć w moim gejowym, jednoosobowym towarzystwie.


13 komentarzy:

  1. Czyżby się ktoś pojawił że felek niepotrzebny??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawił się... wkurw na ten portal i beznadziejnych facetów którzy tam bywają ;)

      Usuń
  2. Muszę odkurzyć w pokoju, bo mi znowu jakiś paproch do oka wleciał... To wcale nie od tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń
  3. wybij sobie z glowy te milosc :P
    zwiazki homo w tym sezonie nie są na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mialem w wielkim poważaniu modę ;)

      Usuń
    2. to bardzo niedobrze :P

      Usuń
    3. ale zeby zaraz przyrownywac posiadanie partnera do noszenia skarpet do sandałów...?

      Usuń
  4. do dupy ten poznań, że tacy faceci jak DA są jeszcze sami!

    ale zawsze możesz przejść się dla odmiany z pracy do domu i poznać na mieście jakichś fajnych gości, gadane masz całkiem niezłe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłość możliwa mówisz? no oby, oby, bo ja tam się sam zestarzeć nie chcę :]

    OdpowiedzUsuń
  6. a takie fajne dupy jak Ty powinny mieć w tej miłości pierwszeństwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, teraz mógłbym napisać to samo, co Ty BJ-owi wyżej :P

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)