Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 21 grudnia 2013

470) Poczułem magię świąt!

Jeju, jak się cieszę, że szewostwo znowu nie zorganizowało spotkania wigilijnego. Dzięki temu mogę już leżeć na moim Zapiździajewowym łóżku i odpoczywać, po dniu pełnym sprzątania, gotowania i przygotowywania ajerkoniaku i kukułówki.
Już kiedyś pisałem, że lubię ten przedświąteczny okres, dlatego specjalnie sprężyłem pośladki i spotkałem się z wszystkimi przyjaciółmi wcześniej, zostawiając sobie więcej czasu, który spędzę w Zapiździajewie. Powiem wam, że dopiero dzisiaj, szorując kafelki w łazience, poczułem magię tych świąt.
A nadchodzący tydzień przyniesie mi wiele wrażeń - święta, rozmowa kwalifikacyjna, przeprowadzka i (w końcu) randka. Od sierpnia na żadnej nie byłem i już chyba nawet zapomniałem, jak powinna ona wyglądać.
A może z randkami też jest jak z jazdą na rowerze?




2 komentarze:

  1. Wszystko zależy od człowieka jakiego spotkasz na swojej drodze ;-) albo pójdziecie razem, albo osobno ;-) lepiej razem :)

    A co do klimatu świąt mam nadzieję, że poczuję go już w Wigilię - tak bardzo bym chciał:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jak z jazdą na rowerze, wychodzi samo z siebie podczas spotkania, tego się nie zapomina. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)