Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

piątek, 13 grudnia 2013

469) A ja rosnę i rosnę, latem, zimą, na wiosnę.

Powiem tak - żeby nie było za różowo, w moim życiu zawodowym ostry rollercoaster. Zostaję w firmie, odchodzę z firmy, później znów zostaję. A teraz ponownie skłaniam się ku temu, by się pożegnać.

Bardzo dziwna rozmowa z szefostwem, o miłości do pracy i tego, co się robi w niej. O oczekiwaniach finansowych z kosmosu i o tym, że jednak przegrywam na razie w konkursie na pracownika roku. Ale z drugiej strony nie chcą, żebym odchodził, bo pracownikiem jestem dobrym, choć lekko roztrzepanym.Powoli zaczynam podejmować jedyną i słuszną decyzję, przede mną weekend pełen rozmyślań dot. tego, co jest dla mnie lepsze.

Za trzy tygodnie przeprowadzka, ja zacząłem już powoli ogarniać stare mieszkanie. Na Młodego czeka ogromna torba, wyładowana po brzegi notatkami, kserówkami, kartkami dotyczącymi ubezpieczeń, dokumentów z moimi danymi osobowymi. Teraz tylko zebrać w kupę całą moją biblioteczkę, ciuchy, milion kartonów z drobiazgami "które mogą się jeszcze przydać" i zorganizować transport mebli. Może jakiś przystojny pan z Poznania miałby ochotę mi pomóc? ;)

A tymczasem waga w dół, cycki w górę. W końcu widać efekty wizualne, choć do Pudziana wciąż mi daleko (ale czy ja chcę wyglądać jak Pudzian?). Do końca jeszcze połowa, ja się czuję coraz lepiej,dzisiaj powiedziałem stanowcze i zdecydowane "Nie" kiedy koleżanka poczęstowała mnie papierosem, znów zasnąć nie mogę, trzeba się spakować i wyjechać gdzieś na weekend, żeby w spokoju pomyśleć nad paroma sprawami.

Uśmiecham się do Was weekendowo :-)




5 komentarzy:

  1. Ja też uśmiecham się weekendowo: :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. za ten nieśmiały uśmiech brawo. a klaty już więcej nie pokazuj, bo mi żal, że Cię przytulić nie mogę.
    Idź do przodu
    and

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdroscic cwiczeniowego zapalu!
    przeprowadzki sa straszne, sam nei moge sie swej doczekac..

    OdpowiedzUsuń
  4. potwierdzam, przeprowadzka - to coś złego :D

    ale jak ma być lepiej to nie takie to złe jak je malują ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)