Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 22 kwietnia 2014

492) Poświęciłem jajka...

... zjadłem baranka z cukru. Rozdeptałem czekoladowego zająca, który czekał na mnie pod łóżkiem. Zrobiłem sałatki. Pomogłem piec ciasta.
A potem to wszystko zjadłem.

Dzisiaj po powrocie z Zapiździajewa do Aniołkowego Mieszkania zważyłem się i zrobiło mi się smutno. Od jutra seler, bieganie, rolki i planki. Ale dzisiaj muszę jeszcze dokończyć jedną z kilku galaret, które mi zostały do zjedzenia. I sernik, oczywiście.

----------

Tymczasem dopadła mnie mała insomnia i spać nie mogę. To całkiem zabawne, bo przez ostatnie trzy dni spałem na najbardziej niewygodnym łóżku w rodzinnym domu, ponieważ moje najwygodniejsze łóżko na świecie zabrał rok temu młody dla siebie, jego, też całkiem wygodne, łoże, odstąpiłem Staremu na te kilka dni, na prośbę Rodzicielki.
I kurde spać nie mogę, liczę w myślach, co muszę zrobić jutro w robocie. Takie barany, tylko dla dużych Aniołów.


Jeszcze tylko jutro, pojutrze, popojutrze i popopojutrze a później mam urlop. Przede mną 9 dni dzikich imprez, szopingu, nauczania jeżdżenia na rolkach Rodzicielki, leżenia w ogrodzie, rodzinnych wizyt i odpoczywania od Bardzo Ważnych Rzeczy w pracy, od portali randkowych i szukania księcia z bajki, który, jak powszechnie wiadomo, nie istnieje.

Bajki są dla dzieci. A ja jestem dorosły.
Tak myślę.



10 komentarzy:

  1. Poświęcone..to już teraz tylko jakiś święty ruszy!
    Krzycz trybson!
    No i ten...szkoda zajęca.

    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba krzycz Anioł! mam nadzieję że nikt nie zleje tego co napisałem ciepłym moczem z prosto z cipki ;/

      Usuń
  2. to przestań szukać księcia, zacznij szukać faceta z krwi i kości :P

    a zająca rzeczywiście szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję zaprzestania poszukiwań księcia z bajki. Zejdź na ziemię, otwórz oczy i zacznij się rozglądać. Dobrze Ci to zrobi, Aniołku. ;)

    Renly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sobie w końcu kupić okulary, bo rozglądam się i nie widzę :)

      Usuń
  4. Pozbawione sensu jest szukanie księcia. Ja przestałem, bo zbyt wiele żab musiałbym pocałować ;p
    Biorę z Ciebie przykład: od jutra seler, bieganie, rower :) A od dziś nauka hiszpańskiego, a nuż gdzieś trafię na jakiegoś Hiszpana ;)
    Creative28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jesteś z Poznania, pobiegalibyśmy razem :)

      Usuń
    2. oj szkoda, ale za to zapraszam na Śląsk, u nas miejsc do biegania mamy sporo ;)

      Usuń
  5. Ej chłopaki - małe wyjaśnienie - oczywiście słowa o szukaniu księcia z bajki były napisane baaaaaaaaaaaardzo ironicznie, nigdy księcia nie szukałem, wystarczy mi wesoły stajenny z zadbanym rumakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)