Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 5 maja 2014

494) Ładowanie baterii

Po weekendzie, który faktycznie trwał u mnie 9 dni, w który chodziłem spać o w miarę przyzwoitej porze i przesypiałem ustawowe 8 godzin, dzisiaj znów dopadła mnie bezsenność. A jutro pora przecież po raz kolejny ubrać koszulę oraz spodnie na kant i poczłapać się do roboty.

Podczas kolejnych odwiedzin u Rodzicieli Rodzicielki (nie wiem, co jest w ich domu takiego magicznego, Internetu brak, zasięg w telefonie chujowy, wieś i pole a jednak zawsze znajdzie się tam coś do roboty, i nawet Anioł, który zwykle brudzić się nie lubi, ubierze robocze ciuchy i pójdzie popielić grządki, rozłożyć otulinę, pobawić się z podwórkowym psiakiem, czy pójść ze swoim kuzynostwem na długi spacer po lasach i łąkach.
Naprawdę, odpocząłem.


A maj zimnyyyy.

2 komentarze:

  1. przynajmniej ktoś odpoczywał

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać niektórym roślinkom dobrze robi zetknięcie się z rodzimym gruntem - odżywają i kraśnieją. :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)