Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

środa, 14 maja 2014

495) Słowo na dziś.


Prokastynacja. Patologiczna tendencja do nieustannego przekładania pewnych czynności na później, ujawniająca się w różnych dziedzinach życia.
Jedno ze słów, które niestety mnie opisuje. Już od szkoły miałem problem z zaplanowaniem nauki i ostatecznie książkę otwierałem na ostatnią chwilę. Do dziś nie nauczyłem się tego robić. Tak więc od kilku dni w robocie wypycham wszystko co ma wyjść, później wracam do domu i napierdzielam dodatkowe zadania, w związku z moją Dalszą Edukacją. Dodatkowo weekend spędziłem przytulając się do muszli klozetowej, że aż zaniepokojony Młody się zastanawiał, czy przypadkiem nie popadłem w bulimię. A ja popadłem w grypę żołądkową i nieświeży kebab.
Życie. Trzeba napierdalać.

------------------------------------------------

Dzisiaj podczas rozmowy telefonicznej, Mima powiedziała mi, że nie zdawała sobie sprawy z tego, jak mało singli jest w naszym zawodowo-studencko-towarzyskim środowisku. Bo wcześniej sama świetnie się bawiła na imprezach, nie przeszkadzało jej to, a jak ja z nią gdzieś wyszedłem, to nie potrzebowała żadnego innego samca. A teraz klops. Ma zaproszenie na ślub, na który bardzo by nie chciała pójść sama a ja jak na złość mam zaplanowany wyjazd weekendowy. Wszyscy jej pozostali koledzy i znajomi jak na złość kochają się i mają cudowne związki.

"I co teraz, Anioł!?"

Tak sobie pomyślałem, że chyba każda samotna dziewczyna powinna mieć dwóch przyjaciół gejów. Tak, żeby miała w zapasie drugiego. Just in case.


1 komentarz:

  1. Świetne słówko, to chyba nawet "choroba", zauważam ten syndrom u siebie ostatnio. Oj boli.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)