Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 9 sierpnia 2016

556)

Gdybym miał być pokemonem to na pewno byłby to Snorlax.
Właśnie takim Snorlaxem jestem od kilku dni, eat, sleap, repeat.
Z racji tego, że w tym roku miałem 2 (słownie: dwa) dni urlopu, postanowiłem ni z gruszki, ni z pietruszki zaskoczyć szefa moją decyzją, że chcę tydzień urlopu. Bo tak.
Przygotowałem się mentalnie na to, że będę sobie grzebał w Zapiździejowym ogrodzie, pojeżdżę na rowerze i rolkach, może pobiegam (:O).
A wyszło jak zwykle - Anioł na urlopie=deszcz, burza i obniżenie temperatury o 10 -15 stopni. Tak więc mój sport ogranicza się do tego w telewizji. A przecież przez najbliższe dwa tygodnie jest tego tam całkiem sporo. Kurde, ci wioślarze mają takie ładne plecy...

Więc uprawiam snorlaxing.

Dobrze, że facet, z którym się obecnie spotykam opowiada mi, że będę przystojny nawet jak przytyję te dwa-trzy kilogramy w czasie urlopu.*

Choć z drugiej strony, czuję, że będzie ich kilka razu więcej, bo w planach jeszcze jest wizyta u Rodzicielki Rodzicielki.

Ale kto by się tam tym wszystkim przejmował.




*) Dobry z niego chłopak, nawet do Zapiździajewa przyjechał, bo się stęsknił.

5 komentarzy:

  1. będziesz się smażył w piekle po wsze czasy jak się nie spotkamy w najbliższym czasie ;)
    ile można się przypominać

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, proszę, czyli na horyzoncie pojawił się ktoś :]
    i przynajmniej wiem, kto zepsuł pogodę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wszedzie tylko te pokomony, a ja nie wiem o co chodzi.
    napisalbym, ze to pewnie dlatego ze jestem stary, ale w sumie to przeciez jestesmy prawie w tym samym wieku, wiec nawet na to powolac sie nie moge :D
    cos musi byc ze mna nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie, również nie rozumiem, tej fascynacji, a tak bardzo wiekiem się nie różnię :D

      Usuń
  4. Mój urlop również niestety deszczowy.. :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)