Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

środa, 31 sierpnia 2016

557) Ale jak to się kończy się sierpień?

Dzisiaj wstałem rano, sprawdziłem stan konta i zdziwienie, że mam już wypłatę. 
Ale jak to? Przecież dopiero się zaczął sierpień.
O ja naiwny, sierpień się kończy. Jeszcze miesiąc i znów zawita jesień, żadnych tajskich lodów, spacerów, wypadów nad jezioro z panem ząbkiem, żeby na słońcu opalić swoją, z braku lepszego określenia, muskulaturę.
Ale z drugiej strony będę miał wymówkę, żeby zostać w domu, owinąć się kocem i oglądać wszystkie reality show świata. 
"No bo misiu, przecież znowu pada".


By the way, Mima mi się zaręczyła a i Młody coraz bliżej tego. Świat się kończy, wszyscy śluby biorą. 
Jeszcze trochę i żadna koleżanka nie będzie mogła pójść ze mną na wesele...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)