Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 24 lutego 2013

412)Urlop

Nie tak miało to wyglądać.

Miałem odpoczywać, bawić się w gotowanie, przypomnieć sobie język Szekspira, robić piesze 6-10 kilometrowe wycieczki z Rodzicielką po mej lewicy i zregenerować siły do kolejnych miesięcy w pracy.

Zamiast tego jest kapusta kiszona, czosnek, jogurt naturalny, pot, kaszel, mierzenie temperatury co godzinę i leżenie w łóżku, które bardzo lubię, jeśli ktoś leży ze mną, ale samemu jest całkiem chujowiutko.

Przeżywam pierwsze schody w mojej walce z uzależnieniem od ciotoportali - nie mam co robić i z chęcią popatrzyłbym na przystojnych młodzian w województwie wielkopolskim. Ale nie, jestem twardy! Nie będzie fellow kierował moim życiem!

13 komentarzy:

  1. w sumie dobrze, że jesteś twardy... martwić się trzeba by było, gdybyś w tym wieku był zwiotczały tu i ówdzie. ;) więc głowa do góry [głowa czy główka?] i bądź wytrwały... zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokoj, za miesiąc z haczkiem ćwiartka mi pyknie, więc zwiotczałość już może nastąpić, zwłaszcza kiedy do 30tki będzie bliżej, niż dalej ;)

      Usuń
    2. jak czytam taki komentarz to mam ochotę przełożyć autora przez kolano i potraktować jego ćwiartkowy tyłeczek mocnym klapsem. Kończy ćwiartkę i stary, to do cholery ja powinienem chyba znajdować się już dawno 6 stóp pod ziemią, niegrzeczny Anioł bardzo niegrzeczny ;)

      Usuń
    3. Atlu, misiaku, lepiej napisz jak Twoja mega powazna rozmowa!

      Usuń
  2. chyba wezmę z Ciebie przykład, co do portali :P ale to może od 1 marca :D
    i zdrowiej, choć jak przeczytałem u Ciebie urlop, to sam pomyślałem o L4 dla siebie, bo nie chce mi się pracować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 marca powiesz, że od 1 kwietnia, 1 kwietnia - że od wakacji i tak znów przeżyjesz kolejny rok na tym pedalskim padole ;)
      Ja do fellow kiedys wroce, na razie mi się nie śpieszy ;)

      Usuń
  3. Nie zapomnij iść do lekarza i sobie L4 załatwić, bo ci się ten urlop zmarnuje...
    I zdrowiej, bo pewnie rodzicielom też radości nie sprawiasz siedząc tylko i kaszląc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej wiesz bardzo dobrze, ze ja ani urlopow, ani L4 nie mam, moja umowa nie obejmuje takich profitów ;) Plusem jest to, że kiedy chcę mieć wolne to mam wolne ;)

      Usuń
    2. Nie wiem bardzo dobrze, nie pamiętam jaką ty tam masz umowę (wychodzi jak słucham xP )
      Ja się już przyzwyczaiłem do umowy o pracę i generalnie do pracy w zgodzie z, wiesz, polskim prawem :P

      Usuń
    3. Zresztą, sam to nieprawidłowo "urlopem" nazywasz, to się nie dziw mojej konfuzji...

      Usuń
    4. a jak mialem to nazwac? Zwolnieniem z wykonywania obowiązków określonych w umowie po uprzedniej zgodzie zleceniodawcy?

      Usuń
  4. a byłeś u lekarza, wiesz co Ci jest, czy leczysz się na przysłowiową własną rękę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leczę się na mamy rękę, już mi dobrze, gorączka minęła, będę miał coś z urlopu ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)