Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 26 lutego 2013

413) Coś słodkiego.

Leżę w swoim Zapiździajełkowym łóżeczku, pani doktor ("-o, mój ulubiony pacjent w końcu do mnie zawitał! Co u Pana ciekawego się dzieje? -blablablabla, ale Pani Doktor, w poczekalni tłum osób, może zrobimy co mamy zrobić jak najszybciej żeby nie przedłużać? -O tam, najwyżej poczekają trochę dłużej, no ale dobrze, to niech Pan Anioł ściąga koszulę i mi poopowiada w trakcie badania. W Poznaniu jest jeszcze ten klub taki a taki? Wie Pan, tam poznałam swojego męża! Na takiej imprezie z okazji (...)) powiedziała, że mam leżeć i nie wychodzić z domu, więc leżę i nudzę się niemiłosiernie. Seriali już nie oglądam, bo mnie nudzą, kwejk za wolno uploaduje, jak żyć, moi drodzy, jak żyć?!

-Mamoooooooooooooooooooooooooo, jest w domu coś słodkiego?
-Aniołku, tam jest Twój ulubiony batonik a jutro chciałam zrobić muffiny...
-Juuutro? :(
-No, jutro... Zjedz jogurt z lodówki, zdrowszy jest.
-Błe, jogurt?!


SMS do Młodego:
-Młody kup mi dużo słodkich rzeczy.
-looool
-No kup mi dużo słodkich i dobrych rzeczy.
-Myślisz, że tak dużo zarabiam, żeby Ci cukrzycę fundować?
-No, tak właśnie myślę.

Młody przyjechał z wieloma słodkimi rzeczami w kieszeniach. Oddał mi nawet ulubiony batonik, który dostał od Rodzicielki.


Mówiłem kiedyś, że kocham moją rodzinę?



3 komentarze:

  1. Dziwną masz tę rodzinę... Mój brat nie tylko by mi batona nie oddał, jeszcze by mi mój podwędził... Ale w międzyczasie ja już bym wcinał jego, więc wyszłoby na jedno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie seriale te nudziły i nudzą, ale Braci i siostry obejrzałem wszystkie sezony - nie tylko dzięki wątkowi gejowskiemu :P

    a co do słodkości - wpadaj do nas. Wczoraj przyszła przesyłka od Wedla za konkurs walentynkowy - masa ptasiego mleczka i czekoladowe serce wypełnione pralinkami... dziś Z Pablem kupiliśmy pyszne ciacha. byłoby w czym wybierać! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja trzymam stronę Rodzicielki, ma moje pełne poparcie! jogurciki <3!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)