Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 25 maja 2013

429) constans

W moim życiu całkiem  przyjemny constans. W pracy przyjemnie, w życiu prywatnym jeszcze przyjemniej. No i o czym mam tu pisać?

W środę jadę do Warszawy na kolejny meeting z Warszawiakiem. Jeśli ktoś chciałby wyjść do klubu w jakiś wieczór, to palec pod cukierka, bo za minutkę zamykamy budkę.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam swoje guilty pleasures. Czyli coś takiego, o czym w sumie wstyd mówić. Wczoraj do listy guilty pleasures, takich jak pudelek.pl do kawy, czy glee, dodałem lekturę anonsów na gejowie. Zwłaszcza tych w dziale "widziałem Cię". No ale czy mogę oderwać się od lektury, kiedy czytam takie smaczki?


Byles u mnie w mieszkaniu w sprawie wymiany drzwi wejsciowych.Podawalem Tobie numer komorki.i rozmawialismy o mej chorobie nowotworowej. Bardzo mi sie spodobales. Jestes cholernie przystojny.Jesli tutaj zagladasz to odezwij sie. Chetnie bym Cie poznal blizej.

3 komentarze:

  1. uuu, przypomniałeś mi o tej rubryce, zawsze mnie bawiła, ale ta wiadomość jest ostra... :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś poleciał po całości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Constans jest dobry dla zdrowia psychicznego :)
    Chętnie bym włożył palec pod cukierka, ale właśnie wyjechałem.
    Miłego pobytu w stoycy :)
    Filip

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)