Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

środa, 15 maja 2013

428) "Ja się wcale swoim heteroseksualizmem nie obnoszę"

Kolejna rozmowa z Rodzicielką na TE tematy i kolejna jej odważna teza, że ludzie boją się gejów, bo tak naprawdę ich nie znają a dla wielu gej jest równoznaczny z metroseksualnym kobiecym kolesiem co nosi cekiny i ma wytatuowaną tęczową flagę nad dupskiem.

Kolejna wymiana zdań ze znajomymi i kolejny raz słyszę "e tam, nic nie mam do gejów, byleby się nie odnosili ze swoją orientacją, bo po co wszyscy mają wiedzieć, kto z kim śpi. Przecież my tego nie robimy".

Nie wiem jak Wam, ale ja bardzo często słyszę tego typu rzeczy. Mam takie szczęście (tak, szczęście, bo moim zdaniem duża w tym zasługa genów, przecież nie zrobi się z Michała Szpaka Pudziana z włosami na klacie i kutasem jak Maczuga Herkulesa), że jestem męskim facetem. I do tego gejem. Według wielu to dziwna kombinacja. Bo jest tak jak wspomniała moja Rodzicielka. Najbardziej kole w oczy właśnie odstępstwo od reguły. A w polskim, smutnym i szarym świecie nie jest o to tak trudno. Wystarczy że założysz do pracy t-shirt w serek i już dzikie spojrzenia starszej części współpracowników gwarantowane. Taki jest już wzór faceta - zwykłe jeansy, mokasyny i koszula, zapięta koniecznie na ostatni guzik.

Z drugiej strony nie rozumiem wyrażenia "obnosić się ze swoim homoseksualizmem". Bo przecież wcale nie chodzi o machanie przed oczami tęczową flagą czy deepthroat na poznańskim Starym Rynku. Co to znaczy "obnoszenie się ze swoim homoseksualizmem?". Bo jeśli mówienie, że jest się gejem, to sorry Gregory, ale nie przekonuje mnie to, zwłaszcza w kontekście drugiej części wypowiedzi: "Przecież my [heteroseksualiści] nie obnosimy się ze swoją orientacją".
Fakt, nikt nie mówi "muszę Wam się do czegoś przyznać, jestem heteroseksualistą i podniecają mnie cycki kobiet", ale po prostu niegeje i nielesbijki nie potrzebują coming outu. Z tym, że swoim heteroseksualizmem obnoszą się o wiele częściej i gęściej, niż każdy (każda? są tu jakieś lesbijki?) z nas.
"Chciałam zacząć biegać ze swoim facetem, ale chyba bym wypluła płuca, bo on co wieczór robi 5 kilometrów"
"Byłem z żoną i dzieciakami na wakacjach w Tunezji"
"Tej, patrz jaka fajna dupa!"
"Daj spokój, moja teściowa to wrzód na dupie a mój mąż jest takim maminsynkiem, że nic nie mogę złego o niej powiedzieć".

Orientacja to nie tylko dziki seks w pozycji misjonarskiej, seksik analny, czy lesbijskie nożyce. No kaman. To też spędzanie czasu z drugą osobą, wyjazdy, wspólne robienie kolacji czy wysłuchanie drugiej osoby, że w pracy znów chujowo a jutro ważne spotkanie z kontrahentem. Niestety, wielu słyszy "gej" - myśli "fuj, on się zapina w kakałko". I mimo wszystko, dla świętego spokoju, zaczynasz mówić o swoim facecie w rozmowach ze współpracownikami "Kasia, Zosia, Józia" a jak któryś kolega z liceum zobaczy Cię na mieście w towarzystwie partnera to przedstawiasz go "to mój kolega Antoni". Bo przecież tak jest łatwiej. I choć czasem chciałbyś się pochwalić babci, że spotykasz się z fajnym facetem, to kiedy się pyta "co u Ciebie wnusiu? Masz już kogoś?", odpowiadasz "nie, wciąż czekam na swoją prawdziwą miłoć", mimo, że lat już masz 30-40-50.

Ja się powoli przełamuję. I ostatnio, idąc Starym Rynkiem z Warszawiakiem, gdy po raz kolejny jakaś zrobiona dziewczyna z różowym parasolem chce nas zaprosić do klubu go-go, wręczając średnio zrobione ulotki, odpowiedziałem::
"Wie Pani co, podziękujemy"
"Ale dlaczego?"
"Bo jesteśmy, jakby to powiedzieć, z innej branży. Nas cipki nie interesują".

Baby steps

11 komentarzy:

  1. potwierdzam na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej Anioł, może nie być postrzegany jako tęczowy, ale prędzej jako marynarz, co w każdym porcie czeka na niego dziewczyna ;)
    co do obnoszenia to ja najbardziej uwielbiam tekst byłem z dziewczyną na zakupach, wybrała mi spodnie. ;)
    a co do głupich tekstów odnośnie dziewczyny, moja mama zmęczona tego rodzaju pytaniami zatroskanych koleżanek powiedziała coś w stylu, że mam wysokie wymagania wobec kandydatek zwłaszcza finansowe, żeby zostać ich utrzymankiem, kiedy ją skrytykowałem, stwierdziła że cisza jaka teraz panuje jest bezcenna, a ona nie zamierza się z niczego nikomu tłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa, marynarz, chyba pirat z opaska na oku i dildo Zamiast prawej nogi ;)
      Mnie sie na szczescie jeszcze nie pytaja, dlaczego jestem jeszcze sam :) W pracy mam opinie bawidamka i luzaka, co jego zona jeszcze sie nie urodzila ;)

      Usuń
  2. To mnie właśnie irytuje niesamowicie, to "obnoszenie się" z orientacją. Co to w ogóle, k**** znaczy niby? To społeczeństwo potrzebuje edukacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już od jakiegoś czasu mówię bliższym znajomum, że szukam sobie faceta zamiast dziewczyny, ale wszyscy się tylko śmieją i nikt nie wierzy, to też troszkę wkurwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęka im opadnie jak sobie jakiegoś fajnego faceta znajdziesz i nie jedna koleżanka powie: dlaczego on nie jest hetero? xD

      Usuń
    2. ale to normalna reakcja - mi praktycznie 4 na 5 osob nie wierzy jak im mowie sorry girls i suck dicks ;)

      Usuń
  4. Fajny post :)
    Dużo racji masz w tym co piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie jest tak jak piszesz. U mnie jeszcze nikt jakoś nachalnie nie pyta czemu jestem sam. Póki co... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jestes jeszcze mlody, studiujesz :) skonczysz studia, zaczniesz zarabiac i nie bedzie wymowki, ze skupiasz sie na nauce ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)