Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 29 czerwca 2013

435) Kolejny Weekend w Stolicy

Kolejny raz w pociagu. Tym razem nie Zapizdziajewo - Poznan lecz stolyca - Poznan.
Po raz kolejny Stolice opuszczam z wielkim smutkiem, ale i tez z wypiekami na twarzy. Kolejny raz bylo zajebiscie, kolejny raz Toro, kolejny raz pyszne jedzonko przyrzadzone przez Warszawiaka, kolejny raz wodka-piwo-wodka-wino-wodka. Kolejny raz lekko krepujaca rozmowa na tematy zyciowo-uczuciowe. Kolejny raz po zauwazeniu, ze przy stole sie na mnie patrzy i pytaniu czy cos sie stalo, padla odpowiedz "nie, po prostu strasznie mi sie podobasz, Malpo".
Cudownie jest, cudownie.

------

9 komentarzy:

  1. jeju, zazdroszczą, ale też trzymam kciuki bo zasługujesz na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sprawa, ale nie można żyć na odległość w nieskończoność, powinieneś powoli dojrzewać do następnego kroku, chyba że już coś w tym kierunku poczyniłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie można żyć w nieskończoność na odległość? Moja szefowa tak żyje i sobie chwali. Bez prania brudnych gaci, każde spotkanie to w sumie randka, a nie szara rzeczywistość ;)

      Usuń
  3. przechodzisz etap fascynacji i zauroczenia. życzę powodzenia w dalszych fazach Waszej relacji. jesteś młody, więc wiele dobrego przed Tobą. oby tak dalej :)

    ralf74

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że przede mną życie różami usłane ;)

      Usuń
  4. gdzie jest vermis?

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jedna wakacyjna przygoda dwóch chłopców.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)