Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 9 lipca 2013

439) Dni takie jak ten.

W dni takie jak ten, kiedy wracam po niezbyt udanej rundce w pracy, po niezbyt przyjemnej podróży do domu, pełnej niezbyt pozytywnych rozmyślań o niezbyt satysfakcjonującym życiu, wchodzę do niezbyt posprzątanego mieszkania, mijam niezbyt ciekawą książkę z której powinienem się uczyć, wyciągam niezbyt schłodzone piwo z lodówki, siadam na niezbyt wygodnej kanapie, palę niezbyt zdrowe papierosy, słucham niezbyt ciekawej audycji radiowej i zastanawiam się, co mam robić dalej.


Tylko Internet mnie rozumie. I Google, bo okazuje się, że pisze też wiersze.

marzę o tobie
marzę o gwałcie
marzę o bogu co ześle mi kogoś kto pomoże mi zrozumieć że życie jest śliczne
marzę o tym żeby móc na widok policjanta odetchnąć z ulgą i pomyśleć że jestem bezpieczny
~Google "Marzę o"

Tak mi dziś

11 komentarzy:

  1. solidaryzuję się w odczuwaniu.

    marzę o.

    OdpowiedzUsuń
  2. caly ten tydzien jest niezbyt...
    ja tam na widok policjanta marzył o czym innym ;) a co dzien niemal slicznych widuje w sadzie [marzyciel]
    ucz sie ucz - inni tez cierpia [to na pocieszenie]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhm, choć maskuję info na ten temat na obecnym blogu ;)

      Usuń
    2. JUz po ptakach, teraz chce wiedzirc o Tobie wszystko!

      Usuń
    3. ale ja nudnym czlowiekiem jestem ;)
      a publicznie szczegolow nie zdradzam :P

      Usuń
    4. to zdradz prywatnie - na gorze po prawej masz mojego mejla :D

      Usuń
    5. u mnie tez masz mego @ na blogu, wiec pytaj co wiedziec chcesz, ja na cos moze odpowiem :P :D

      Usuń
  3. kanapę masz wygodną, nie dodawaj :>

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)