Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 6 lipca 2013

438) Wkurwiają mnie ludzie w pociągu.

Już kilka lat jeżdżę pociągami w mniejsze i większe wyprawy a nadal nie mogę się zdecydować co mnie najbardziej w nich wkurwia. No bo jak wybrać tą najbardziej wkurwiającą rzecz, kiedy typów tak dużo?

Bo są na przykład ludzie napierdalający przez telefon w przedziale pełnym innych osób, które niekoniecznie marzą, by słuchać o tym, co żabcia, króliczek czy inny kurczaczek zjedli dzisiaj na obiad. Albo tacy, co zapominają, że człowiek jakiś czas temu wynalazł słuchawki i niekoniecznie chcę słuchać przez pierdzące głośniki komórki "tylko moje miasto, moja ulica i ziomki co nie pierdolą się z psami". Indywidua, które uwielbiają podróżować w saunie i jak ktoś otworzy okno to proszą o zamknięcie bo ich przewieje i się biedaczki zaziębią. Ludzie ściągający buty i kładzący swoje nogi w kiedyś czystych skarpetach na siedzenie obok innego pasażera. Zajmujący kilka miejsc, bo przecież podróżują z połową swojego dobytku, ze słoikami od mamy, książkami na studia, ciuchami do prania z ostatniego miesiąca no i za chuja nie zmieści się to na półce do bagaży.


Chyba sprzedam nerkę, kupię sobie samochód i będę mógł w nim otwierać okna kiedy tylko chcę, słuchać, czego tylko chcę, a nieprzyjemne zapachy wydobywać się będą co najwyżej z mijanych przeze mnie oczyszczalni ścieków.

Puściłem wodze fantazji, ochoch.


8 komentarzy:

  1. to ze mną nie mógłbyś podróżować, bo mnie wkurwia jak ktoś pootwiera wszystkie możliwe okna (zwłaszcza w autobusie), piździ po głowie jak nie wiem co i zadowolony :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanaem sie co mnie wkurza najbardziej. Z doswiadczenia zyciowego wiem ze ludzie ktorzy mnie zagaduja gdy probuje czytac, ludzie konsumujacy smierdzace pokarmy, lub sami takie zapachy wydzielajacy.
    teraz jadac dzis uswiadomilem ze najbardziej noe znosze rozwrzeszczanych i bawiacych sie dzieci ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ciekawostka, ostatnio jak jechałem pociągiem do dziadków to widziałem jak jakaś uocza heteroseksualna parka z małym dzieckiem, kiedy zauważyła, że berbeć się zesrał, przewinęła go - w wagonie bezprzedziałowym, na siedzeniu. To takie kombo - rozwzeszczane dzieci i nieprzyjemne zapachy ;]

      Usuń
    2. Mi kiedys w regio sie zdarzylo ze wystawili n asrodek nocnik i dziecie nan posadzili... a wc bylo tuz za drzwiami.
      Dziecie tylko sikalo wiec. Sumie masz gorsze przezycia ;)

      Usuń
    3. Wiec w sumie *

      Gwoli precyzji bo noe trafilem w klawisze

      Usuń
  3. Zapraszam do codziennych podróży pociągiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy, całe studia pracowałem, żeby mieszkać w Poznaniu, to teraz nie zacznę dojeżdżać ;)

      Usuń
  4. Dzieci, emerytki, które zawsze się boją że je przewieje. A jeszcze gorsze są te co w czasie krótkiej jazdy, nawet 15 minut autobusem miejskim, potrafią opowiedzieć historię całego swojego życia i całej jej rodziny... :d

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)