Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 11 lipca 2013

440) "Ej, Anioł, mam prośbę", dziwne głosy w głowie oraz przemyślenia z fajką i tajgerem w ręce.

Pamiętajcie, że prawnik zna się na wszystkim. Na wypełnianiu dokumentów do przedszkola, podatkach i metodach ocieplania domów. A jak trzeba, to i pralkę naprawi, i poród odbierze...

----------

Siedzę sobie w pustym mieszkaniu i próbuję się uczyć. Ale jak tu się skupić, kiedy podłoga krzyczy 'wypastuj mnie', garnki z kuchni wołają 'umyj, umyj', nowy odcinek serialu nagabuje 'obejrzyj mnie, nie bądź żyła', telefon woła 'ej, miałeś zadzwonić do Mimy/Młodego/Pary Doskonałej' a fejsbuk robi wyrzuty, że 'przecież odświeżałeś mnie 5 minut temu, od tego czasu na mojej ścianie mogło się pojawić mnóstwo niesamowitych i niecierpiących zwłoki zdjęć kotów'.

----------

Stanowczo za dużo palę. Pochłaniam stanowczo za dużo napojów energetycznych. Stanowczo za dużo przeklinam. Stanowczo za często myślę o seksie. Stanowczo za często się wkurwiam. I jak ja mam doczłapać się do 67 roku życia, żeby zacząć pobierać tę mega wysoką emeryturę, która gdzieś tam na mnie czeka?
No nie da się.


6 komentarzy:

  1. ;) ciekawe przemyślenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kofeina i nikotyna to też moje nierozłączne przyjaciółki, ale po zarwanych/bezsennych nockach trzeba przecież jakoś za dnia funkcjonować. Pozdrawiam, bye

    ralf74

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę lubię smak energetyków, zwłaszcza z wódką ;)

      Usuń
  3. ilez to rzeczy zawsze jest do zrobienia, gdy trzeba sie uczyc :D
    palenie jest be! ale przeklinanie jak najbardziej zdrowe, gdyz daje upust emocjom, w tym sie nie ograniczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% się zgadzam :) :D

      Usuń
    2. Przeklinanie w sumie jest całkiem seksy, pod warunkiem że z głową i inteligentnie ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)