Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 10 października 2013

458) Nie udaje się

Cieszę się, że jutro piątek.
To znaczy nie zrozumcie mnie źle, ja zawsze się cieszę, gdy wstaję rano i wiem, że w perspektywie mam jeszcze tylko 8 godzin pracy i dwa dni względnego luzu, wstawania o której tylko dusza zapragnie, bez strachu, że się gdziekolwiek spóźnię. Ten tydzień jednak dokopał mi za bardzo.
A od poniedziałku: szukanie pracy, szlifowanie legal inglisz, kasowanie portali randkowych (po co mi, miłości i tak nie ma?),  weryfikowanie realnych znajomości i kolejna wyliczanka:

poniedziałek
wtorek
środa
czwartek
piątek

i Zapiździajewo, bo chciałbym się w końcu do kogoś przytulić.

Do tego jesień, dni coraz krótsze, noce coraz dłuższe. Niestety.

3 komentarze:

  1. Niestety nie jest tak łatwo znaleźć kogoś, kogo się pokocha, kogoś z kim można będzie stworzyć coś poważnego. No szkoda. Ale trzeba próbować więc myślę, że bez portali jest to trudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu się umówić z Tobą na weryfikację naszej realnej znajomości :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie, którzy na co dzień obcują ze mną, powiedzieliby Ci, że wyprowadzić mnie z równowagi jest nadzwyczaj trudno. Tobie się prawie udało. "kasowanie portali randkowych (po co mi, miłości i tak nie ma?)". Masz 25 lat, łakniesz miłości, parę razy się przejechałeś i koniec? Basta? To po co żyć? Bo przecież nie po to, by tylko zarabiać i wydawać? Gdzie przeczytałeś (lub kto Ci nieroztropnie podpowiedział), że miłość to pstryknąć palcami, wypowiedzieć zaklęcie i już jest? Kurczę, następnym razem jak umówisz się na wódkę, to wypij ją z jakimiś rozsądnymi ludźmi.
    Sorry za przydługi komentarz, ale mnie naprawdę wkurtentegowałeś.
    Z drugiej strony przez ostatni rok czytałem tu już Twoje zmienne nastroje, więc mogę wierzyć, że dziś nie myślisz już tak.
    Spokojnej nocy Ci życzę,
    and

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)