Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 6 października 2013

457) Czas na zmiany.

Bilans od wtorku:
-spalonych papierosów - 5
-rozesłanych CV - 7
-weekendów z Młodym i Starym - 1
-wypitej wódki - 3 butelki
-randek - 0


Trochę zmian mnie czeka w życiu - jutro idę do szefowej zapytać się, czy chce mnie dalej w szczęśliwej korporacyjnej rodzince i jeśli tak, to czy dogadamy się co do kwestii finansowych. Jeśli tak, to fajnie fajnie, jeśli nie, to trudno, trzeba szukać innej roboty. Nie ma co odkładać tej rozmowy na później, carpe kurwa diem, co nie?
W piątek doszedłem do wniosku, że jesteśmy już dojrzalsi, niż 6 lat temu i zamiast płacić 2000 ze sporym hakiem za dwa mieszkania, możemy ze Starym wynająć jedno - dwu albo i trzypokojowe.
Fajki zastąpiłem epapierosem i mądra aplikacja w telefonie mówi mi, że oszczędziłem już 90 złociszy. Jeszcze dwa razy tyle i zwróci mi się efajka, a potem geldy zaoszczędzone będę mógł wydawać na luksusy takie jak cola marki coca cola. je je je.
Po pierwszym uśmiechu spowodowanym wesołą, wtorkową informacją szarość życia jebnęła mnie trochę i zacząłem się zastanawiać, jak ja pogodzę i kredyt, i czesne, i mieszkanie, i jedzenie, bo nawet Anioł jeść musi. Chyba potrzebna mi kreatywna księgowość.
Nadal nikt nie chce kupić ode mnie nerki? Tanio sprzedam!

Co do wielkiego zera przy randkach - trudno, trochę się boję wejść w coś, co znów może nie wypalić. Na razie wystarczy i do szczęścia cola marki coca cola, dobra kąpiel, odcinek Glee i ananasowy liquid w epapierosie.



11 komentarzy:

  1. "...i kredyt, i czesne, i mieszkanie, i jedzenie, bo nawet Anioł jeść musi..." - to ja wolę nie wiedzieć, ile Ty teraz zarabiasz, bo pewnie wyjdzie, że z trzy razy więcej ode mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sansiu, zauważ, że PółAniołek nie wspomniał o ciuchach! Lepiej nie drąż tego tematu, bo się okaże, że będziesz potrzebował prozaku w tak wielkiej tabletce, że Ci przez gardło nie przejdzie. ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omatko, jakie wy macie wyobrazenie o moich zarobkach, nawet ja takiego nie mam ;-x

      Usuń
    2. Anioł, zawsze tak jest że inni Ci tyle zer dopiszą, a ty biedny cudem starczasz od pierwszego do pierwszego.Gdybym ja zarabiał ile co niektórzy myślą ;)

      Usuń
    3. Podłącz swoje wydatki do naszej wyobraźni, a rozwiążesz wszystkie swoje problemy finansowe. ;-)

      Usuń
  3. Papierosy to zło :P odstaw całkowicie ;-) Wiem że łatwo powiedzieć, ale ile więcej zdrowia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech, gdyby to bylo takie proste ;x

      Usuń
    2. wiem że nie jest ale próbuj, próbuj ;-) trzymam kciuki!

      Usuń
  4. Nie męcz się z tymi papierosami. Będzie okropnie, gdy staniesz się idealny.
    Pozdrawiam,
    and

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)