Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 4 listopada 2013

462) Ciemność widzę!

I znowu wychodzę z roboty - ciemno.
Czyli zaczęła się najgorsza i najbardziej dołująca pora roku.
Ale ja się nie poddaję, zakładam różowe okulary i dumnie prężę swoją coraz większą klatę, kładąc laskę na przeciwności losu.

W tym roku jesienno-zimowego doła nie przewiduję.
Nie mam na to czasu.





A teraz idę sprzątać, bo Młody pod moją nieobecność zrobił popijawę, po której 'zapomnial' posprzątać. (I MNIE NIE ZAPROSIŁ!)

8 komentarzy:

  1. ciekawe kiedy w końcu terminy zgramy żeby na kawę iść pracusiu!

    poza tym jak mógł Cię nie zaprosić do Twojego własnego mieszkania? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie, wyjechałem na weekend - kotow nie ma to myszy harcują ;p

      Usuń
  2. I tak trzymaj. Doły, jakie doły? Masz tylu przyjaciół. Uśmiechaj się. Pogoda ducha przedłuża życie, a zatem zwiększa też szanse na poznanie i doznanie fajnych ludzi.
    and

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma jakieś powody do dołów, nawet najbardziej uśmiechnięty Anioł :)

      Usuń
  3. Anioł ;) ja już mam doła nic mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie. Cierpię. Zimy.
    Najchętniej to bym się zakopał w pierzynę i zapadł w sen zimowy.
    A brat jest bezczelny, nie zaprosić nawet.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne podejście do sprawy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołku, chciałbym się podpiąć pod świeższy wpis, ale go nie ma. Przyzwyczaiłem się śledzić Twój blog, nie rób takich długich przerw bo napiszę do Ciebie bezpośrednio :-)
    and

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)