Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 17 kwietnia 2018

561) Jestę przedsiębiorcę

Trzeci tydzień na L4.
Dwa pierwsze spędziłem u Rodzicieli żeby mnie trochę poskładali do kupy. Trzeciego bym już tam nie wytrzymał, bo o ile usłyszeć słodkie Rodzicielkowe "Aniołeczku, może zrobię Ci na obiad Twoje ulubione Pielmieni" raz na jakiś czas jest całkiem miło, o tyle codzienne dogadzanie do dupki mogło spowodować, że kilogramy zgubione na siłowni wróciłyby ze zdwojoną mocą.

No i Ząbka brakowało.

Tak więc siedzę na naszym poznańskim tarasie, dopieszczonym do granic możliwości, w towarzystwie bratków i innych kwiatów i się nudzę.

Ząbek w pracy (w sumie to wszyscy w pracy), ja już prawie przeszedłem Batmana na ps4, South Park  i Crash nudzą a innych gier nie posiadam (Młody stwierdził, że te trzy wystarczą) i najchętniej wróciłbym już do roboty bo ile można siedzieć na dupie. Ale jeszcze w tym tygodniu nie mogę.

Z ciekawości wyliczyłem sobie jakie miliony dostanę z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (wszak przez 4 lata prowadzenia działalności gospodarczej nie chorowałem na tyle poważnie, żeby zaprzątać sobie głowy zwolnieniami) i wyszło mi ok 1000 zł za trzy tygodnie chorowania. Tyle moje zdrowie jest warte według ZUSu.

Zachciało się być przedsiębiorcą, umowo o pracę, chcę Cię.

2 komentarze:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)