Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

560) Nowe, lepsze (?) życie

Przez półtora roku zdałem Bardzo Trudny Egzamin. Dopisałem kilka literek przed nazwiskiem. Dostałem awans. Przeprowadziłem się do Pana Ząbka z którym jestem szczęśliwy już prawie od dwóch lat (jak ten czas leci). Zaczęliśmy podróżować. Rzuciłem fajki. Zacząłem zdrowo jeść i regularnie odwiedzać siłownię. 

Ale też:

Wypaliłem się zawodowo. Pracuję na pół etatu a przez drugie pół siedzę w domu i zastanawiam się, co dalej zrobić ze swoim życiem. Wszyscy wokół biorą śluby i płodzą dzieci. Zacząłem miewać napady lękowe związane ze stresem w pracy. Zdrowie mi szwankuje. 

W tym roku trzydziestka. A ja zastanawiam się, co dalej.


5 komentarzy:

  1. Co dalej? Zmienić pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli czas na kolejne zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdoliłem prawie dwa lata żebyś rzucił i chuj, nic z tego, a tu proszę. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BJ co u Was? NIC NIE PISZESZ i sie nie odzywasz a hope to juz w ogole!

      Usuń
    2. U nas po staremu. Leci już 3 rok. Nie mam nawet numeru twojego, zresztą ty jesteś nie lepszy! Ale jak będę w Poznaniu to na pewno zgadamy się na piwo, możesz Ząbala zabrać swojego.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)