Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

piątek, 20 kwietnia 2012

355) Ludzie wiadomości piszą - hasło

Ja rozumiem, że w obecnych czasach sztuka czytania zamiera, zwłaszcza w naszym środowisku (bo nota bene potrzeba jej tylko do przeczytania newsów na pudelku i to nie wszystkich, tylko tych pod zdjęciami Madonny), ale czasem po prostu czoło i ręka boli od facepalmów*, kiedy po raz kolejny dostaję dziwne, głupie i bezsensowne maile. Tym razem na fellow.

No bo co z tego, że na moim profilu na tym ciotoportalu napisałem małe FaQ, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a tam między innymi:
" 1. "Wymiana hasełek"/"moge prosic o haslo? moje to rozoffastokrota"/"podaj haslo"
Nie/Nie/Żyrafy wychodzą z szafy"


Niektórzy po prostu nie kumają bazy.

I tak:


 xxxxxxxxx  •   17-04-2012, 01:02

(Brak tematu)
 witam wymiana hselek moje to 55555
 ==============================================
Makro   •   17-04-2012, 01:31

Re: (Brak tematu)
 moje to 'najpierwprzeczytajkurwaprofil'

==============================================

xxxxxxxxx •   17-04-2012, 10:08

Re: Re: (Brak tematu)
 nie pasuje


no kurwa, sirjusli?





*) tak wyglądają przykładowe facepalmy, jak ktoś nie zrozumiał, i się głowi, co to kurwa takiego i z czym najlepiej smakuje.





1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)