Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 6 grudnia 2012

387) TalkShow


Dzwoni do mnie Mima:
-Wiesz co, mój brachol (16 lat) przyprowadził sobie na noc dziewczynę! I co ja mam teraz zrobić, przecież jestem u siebie, rodziców nie ma. Pewnie się będą bzykać, ona zajdzie w ciążę i ja będę dziecko bawiła, bo z niego jeszcze gówniarz.
-Tym się przejmujesz? Przejmuj się lepiej tym, że 16 letni chłopak znalazł sobie dziewczynę w ciągu tygodnia, kiedy jego starzy są Away from Poznań, a my mamy po 24 lata, swoje mieszkania i jakoś nikogo znaleźć nie możemy.
-...

Dzwonię do Rodzicielki:
-No bo sobie pomyślałam, że w niedzielę wpadniemy do Ciebie, zawieźć Ci choinkę, wziąć niepotrzebne rzeczy...
-Ojej, to będę musiał odgruzować mieszkanie bo mam straszny syf.
-Oj tam, nie musisz, po co? Tata nie będzie wchodził do Ciebie, a ja jakoś przecisnę się przez tony śmieci, tylko wydepcz ścieżkę do kuchni, bo zrobię Ci pierogów i będę musiała się dostać do zamrażarki!
-...


Wracam zmęczony po pracy. Na korytarzu wita mnie babcia-sąsiadka. Trochę plotkujemy i w końcu mówię, że trochę kiepsko wracać do pustego domu wieczorem po pracy.
-A wie Pan co? Ja też tak miałam i przygarnęłam kota. Mam w sumie kilka małych na stanie, chce Pan jakiegoś? 

I się zastanawiam - wziąć?


19 komentarzy:

  1. Tak to często jest...cały czas się marzy o mieszkaniu samemu a jak już to się stanie to się okazuje, że nie do końca fajnie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie powoli przyzwyczajam, fajnie połazi po mieszkaniu na golasa;)

      Usuń
  2. Lepiej poszukaj sobie takie dużego kotka, mniej humorzasty, mniej kudłaty, więcej radości z niego, a jak trochę się postarasz to i pomruczy pewnie.:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż plecy i ogonek powinny być trochę mniej zarośnięte niż u kota:)

      Usuń
    2. BlowJob, a skad w ogole jestes? Bo sie boje, ze jesli z moich okolic, to dzialamy na swoja szkode, majac taki sam typ :P

      Usuń
    3. Nie martw się, dopiero po studiach sprowadzam się do Poznania na dłużej, także masz jeszcze 2,5 roku bezkonkurencyjnego szukania sobie faceta, potem wchodzę do gry.
      A za ten blowjob to Ci kiedyś wpierdolę normalnie:P

      Usuń
    4. :D No dobra, Brianie :D
      Za 2,5 roku bede mial 28 lat, siwe wlosy i bebzol :) A Ty ile maz lat ?:)

      Usuń
    5. Leci 22., tak więc do Poznania wprowadzę się jako dojrzały samiec w szczytowej formie fizycznej, intelektualnej i seksualnej. Lepiej bierz się do poszukiwań.:P
      A takie trochę posiwiałe włosy mogą wyglądać całkiem seksownie także nie ma się co przejmować.:)

      Usuń
    6. posiwiałe mam juz teraz ;-)

      Usuń
    7. Mhmm, właśnie awansowałeś na mojej liście;)

      Usuń
    8. o matkooooooooooooooooo, boje sie Ciebie ;) mejla masz

      Usuń
    9. Nie zapominajcie, że jeszcze ja tu grasuję na ten sam typ. :P

      Usuń
    10. Nie no poznańskie zasoby przystojnych kudłaczy przekraczają chyba trzy sztuki?;)

      Usuń
    11. Ja jestem najstarszy, starsi mają pierwszeństwo!

      Usuń
  3. Ja to bym psa wolał, a nie kota. Więcej radości potrafi sprawić niż kot.

    No, ale rację przyznam BJowi, taki duży kotek najlepszy, takiego sobie spraw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo sąsiadce powiedziałem - że jestem dog-person ;)

      Usuń
  4. jak powszechnie wiadomo, kot łagodzi charaktery ; ) i bardzo mi się nie podoba traktowanie kota jako odstraszacza potencjalnych kandydatów do bycia z - cóż to za wstrętne insynuacje?! ; )

    zwierzę dobra rzecz: jeśli jest czas. i cierpliwość. ja jestem zbyt mobilny póki co. jeśli nie będę - kot się znajdzie u mnie na bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice mają dachowca i ma swoj charakterek, ja marzę o psie, bo przynajmniej można się z nim pobawic - tylko mam tak jak Ty, za często wyjeżdżam, żeby wziąc na siebie taką odpowiedzialnośc :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)