Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 6 stycznia 2013

395) Dobrze, że już po weekendzie...

... w końcu się wyśpię.

----------------------------

Kolejny raz po weekendzie czuję się jeszcze bardziej niewyspany, niż przed nim. Nie, że imprezowałem (gdzież by tam,!), nie, że spędziłem cały weekend z jakimś kolesiem i wyruchany czuję się bardziej dosłownie, niż w przenośni.

Rodzina zadzwoniła - 'Anioł, przyjedź proszę na kawę, przy okazji założysz nam internet i nauczysz, jak się tym ustrojstwem obsługiwać'. To pojechałem, bo nie dość, że za kochany jestem (przeczytajcie poprzedni post) i za mało asertywny, to jeszcze lubię pomagać innym.

Anioł już taki jest, że z uśmiechem pismo napisze, komputer naprawi, a jak będzie trzeba to i poród odbierze.

W sobotę 200 kilometrów pociągiem z piętnastminutową przesiadką w Poznaniu na spalenie papierosa i do Zapiździajewa, na małe rodzinne spotkanie. Dzięki rozmowie googletalkowej z BJem, zwanym przeze mnie pieszczotliwie BlowJobem, podróż minęła mi szybko (w ogóle chłopaki, nie chcę nic mówić i bawić się w Alfonsa, czy inną swatkę ale z niego fajna dupa jest!).

Taki mały paradoks, spałem w weekend 8 godzin, i zamiast teraz sobie trochę nadrobić - wybieram pisanie, jaki to ja jestem niewyspany.
 Uzależnienie od bloga level 86. Ale w przeciwieństwie do moich pozostałych uzależnień, to jest stosunkowo bezpieczne ;-)




24 komentarze:

  1. Anioł jest ginekologiem? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie - sorki za dosadność, ale cipki mnie brzydzą :D
      W filmach widziałem, jak to się robi, poza tym są poradniki na youtube ;) )

      Usuń
    2. rozumiem, że można nie lubić, ale żeby brzydziły?

      Usuń
    3. Może trochę się źle wyraziłem - krępuje mnie ich widok ;)

      Usuń
  2. o, to Ty taki zaradny facet? kurde, mało takich :P można sklonować Cię?:D jeśli tak, to poproszę sztuk jeden i przesyłkę do stolicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, jakiś poród czeka do odebrania? :P

      Usuń
    2. poród na szczęście nie :P ale w domu tyle rzeczy trzeba zrobić :D:D:D

      Usuń
    3. chcesz chłopca na posyłki to przygarnij Azjatę :P Ja mojemu klonowi tego nie zrobię !

      Usuń
    4. Azjatę?:P nie przepadam za tym typem urody... no ale dobrze, nie to nie :P

      Usuń
    5. wieść gminna niesie, że mają małe ptaszki!

      Usuń
    6. nawet mnie nie kusi by sprawdzić :P

      Usuń
  3. Może to jeszcze zmęczenie po starym roku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, był trochę męczący. Podejrzewam, że potrzebuję po prostu jakiejś tabletki na sen i 10 godzin snu. A wszystko wróci do normy ;)

      Usuń
  4. kurde, taki zmęczony, a ja jeszcze go molestowałem o krótką lekcję obsługi komputera i nie odmówił.
    biedaczysko, dobrej nocy!:)
    ah, ile płacę za reklamę?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic, ach, za kochany jestem, za kochany :P

      Usuń
    2. tak tak słońce, ale dopierdolić też potrafisz:P

      Usuń
    3. a to chyba plus, bo kto by niedopierdolony chciał chodzić? :)

      Usuń
    4. aa, czyli że pierdolić też umiesz:P Ok :D

      Usuń
    5. kusisz, oj kusisz:P

      Usuń
  5. Jak byłem szkrabem małym, takim może sześcioletnim, to się skarżyłem matce czasem w nocy, że próbuję zasnąć, a nie mogę. Ona mi wtedy odpowiadała: "To zamknij oczy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie mogę zasnąć bo gram w durną grę o superbohaterach na Fejsbuku. I przez kogo się pytam?!

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia o czym mówisz, nic mi nie możesz udowodnić :P

      Usuń
  6. Piosenka i płyta, które długo leciały u mnie w kółko...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)