Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 29 lipca 2013

444) Rozmyślania w piekle.

W taką pogodę jak ta to ja tęsknię za śniegiem. Za tak gorącym latem nie przepadałem nigdy i tylko klimatyzacja w pracy pozwala mi mentalnie funkcjonować. Dochodzi do tego, że biuro opuszczam z trudem i ze łzami w oczach. Ale się porobiło.

Leżę na łóżku, mam otwarte wszystkie trzy okna w moim mieszkaniu i staram się nie wykonywać żadnych gwałtownych ruchów. Wegetuję i rozmyślam.
Na przykład o tym, dlaczego masturbacja nazywana jest samogwałtem. Bo ja na przykład nikogo nie gwałcę i seks sam ze sobą uprawiam z własnej, nieprzymuszonej woli. Rzekłbym nawet, że z miłości. Bo kocham na tym świecie tylko kilka osób, ale siebie żywię największym uczuciem.

Wie ktoś, jak zmierzyć własnymi sposobami, czy nie mam udaru? Bo pierdolę takie życiowe mądrości, że omatko.

Ostatni weekend też był gorący. W Warszawie +34 stopnie, w Aniołowym sercu kilkadziesiąt stopni więcej. I chociaż Warszawiak pogonił mnie po chyba całej Stolicy, w celu zwiedzenia stadionu, syrenki, syrenki numer dwa, Krakowskiego Przedmieścia, rynku Starego Miasta i kilkudziesięciu innych cudów, to umilał mi tę męczarnię konwersacją i zimnymi drinkami w napotkanych pubach. Takie zwiedzanie to ja rozumiem.

Motyw przewodni alkoholu pojawiał się zresztą często i gęsto, zwłaszcza w sobotni wieczór, gdy spotkaliśmy się z moją bardzo dobrą koleżanką ze studiów w jednej z knajp przy Placu Trzech Krzyży (ale malutkie są te krzyże, w Poznaniu to są dopiero giganty!). Po kilku kolejkach zmieniliśmy klimat z barowego na plażowy, spotykając się w większej ekipie z moimi znajomymi, w której znalazł się oczywiście ktoś, kto nie wiedział, że pociągają mnie męskie fallusy.  Zastanawiam się, czy dokonali tego epokowego odkrycia. Na pewno pomógł im soczysty całus na kocu w gwiaźdżystą noc.

upsik.



19 komentarzy:

  1. widze lans w stolicy na 102 ;) jeszcze kruczą zahaczyc bylo, to byscie o level wyzej wskoczyli ;)

    numerek posta tez piekielny :D

    czepiajac sie - czy fallus moze byc 'nie-meski'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 444 to prawie takie 666 ;)
      Lansu w stolicy było naprawdę mało, kryłem się w cieniu bo w blasku Słońca topiłem się jak czekoladopodobny mikołaj ;)
      Może być niemęski, jak się go okolczykuje, ogoli do zera i potraktuje szminką!

      Usuń
    2. pl 3 krzyzy, kocyki nad wisla - wiec jednak byl lans :P
      pogoda iscie masakryczna, lacze sie w bolu i cierpieniu takze plynac...
      oesu! nie strasz ogoleniem do zera oO szminki nie traktuje powaznie, a co do kolczykow to czy ja wiem czy to bedzie mniej meskie ;)

      Usuń
    3. zgadzam się całkowicie, bez kolczyków w pewnych miejscach!!! :P

      PS: Anioł za śniegiem? czy Cię pogięło?:P zima była wystarczająco długa, ja chcę wieczne lato! :P

      Usuń
    4. Przyłączam się: kolczyki - nie, szminka - nie, golenie... zależy (no co, włosów w ustach mieć nie lubię!!!)

      Wieczne lato poproszę bardzo! Ale żebym nie musiał pracować, tylko żył sobie w chatce nad jeziorem :)

      Usuń
    5. wbrew pozorom kolczyki i tatuaże mogą tam wyglądać całkiem seksownie, a w używaniu nie przeszkadzają ani trochę :X

      Usuń
    6. Miales juz do czynienia z takowymi? ;p
      + mowa o PA czy czyms innym?

      Usuń
    7. do czynienia z PA miałem, widziałem i słyszałem, co prawda sam nie używałem, ale chłopiec twierdzi że użytkownicy zadowoleni byli aż nadto :P

      Usuń
    8. 'widzialem ale nie uzywalem', to przepraszam co robiles? jak w muzeum - ogladac i nie dotykac? :P

      Usuń
    9. pan był pacjentem, obok lekarz i jeszcze jeden studencik, także z łapami się pchać nie wypadało :>

      Usuń
    10. Omatko jakie zwierzenia, jakie dyskusje!

      Usuń
    11. @BJ - zeby tylko z lapami ;p
      @HDA - sam zainspirowales temat :]

      Usuń
    12. A co do niemeskich fallusow to co z shemale?;>

      Usuń
    13. myslal, myslal i wymyslil...
      mialem na mysli regule a nie jakies nieliczne wyjatki :P

      Usuń
  2. Aniołku ciesz się gorącym latem, bo w sierpniu już jesień z reguły nas wita - potem już tylko wrzesień (krótszy dzień, pożółkłe, spadające liście, ciemno po 20-ej). Summa summarum - krótkie to nasze lato, ehhh ...
    Masturbacja nic złego - uwalnia ciało i umysł z grzesznych myśli. Na dodatek rozładowuje napięcie, uspokaja i odpręża - same plusy. Nie sposób nie skorzystać ;)

    ralf74

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubie wczesna jesien, mozna ubrac fajny plaszcz i poszurac stopami w lisciach;)

      Usuń
  3. czy ty oszalałeś kilka dni ciepła nareszcie, a ty już marudzisz. I to tylko 30 parę stopni

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)