Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

piątek, 1 marca 2013

414) Marzec - pokaż klatę!

Koniec ostatniego zimowego miesiąca.
Ostatnia dawka antybiotyku.
Ostatni dzień "urlopu".
Kilogram mniej (tyle mniej więcej wypociłem).
Z tygodniowym zarostem (bo dla kogo miałem się golić?)
Autentyczna chęć powrotu do pracy. I do Poznania, bo przyznam szczerze, że tydzień na Rodzicielowym Garnuszku wystarczył, żebym zatęsknił za swoim życiem.
Tak więc w sobotę wracam do stolicy Wielkopolski. I jestem strasznie ciekaw, co szykuje dla mnie tej wiosny.

--------------------

Kiedyś Vermis i mr_unknown, później BlowJob. Każdy z nich pokazał klatę na blogu. Nie mogę być gorszy (zwłaszcza, że "kilogram mniej"), tak więc dzisiaj pokażę Wam Aniołkową klatę. Uprasza się o nieomdlewanie.
-------------------

Nie mogę Was nazywać fajnymi dupami, bo przez tę nomenklaturę weszło na mojego bloga już ponad 200 heteryckich zboczeńców, szukających w google pięknych dup płci nieowłosionej i cycatej.



Sorry, panowie heteroseksualni, nie znajdziecie tu fotek fajnych, nieowłosionych dup, bo fajne dupy są terminem metafizycznym. Nienamacalnym. Intelektualnym.

Czułeczkiem moje intelektualne dupy!

29 komentarzy:

  1. no no, klata jak się patrzy, nawet można powiedzieć, że taka mrr :P
    PS: skąd wiesz, że szukali nieowłosionych dup, może właśnie owłosionych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tak... na żywo wygląda równie dobrze:D
    a poza tym to ja nie pokazałem pół-nagiej klaty tak jak Wy, proszę mnie tu nie zawstydzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj sorki, pomyliło mi się, Twoją klatę widziałem na mailu! ;)

      Usuń
    2. no bo to jest właśnie seksowne wydanie mojej piżamy, także proszę się odpimpać:>

      Usuń
    3. faceci w pidżamie są mrrrrrrrrrrr

      Usuń
  3. ja też nie pokazałem półnagiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde to dlaczego myślałem, że Wasze dwie seksowne klaty widziałem? Kurde, no, widać o czym cały czas myślę.
      To na co czekasz, poka cycki :>

      Usuń
    2. pokazałem całkowicie nagą ;p

      Usuń
    3. bo ja pokazałem jego :P ale ciii... bo się wyda. widocznie przegapił ;) to co teraz pokazujemy? :P

      Usuń
    4. Teraz pokazujemy nasze niesamowicie piękne intelekty ;)

      Usuń
    5. to pokazujecie cały czas. zdążyłem się przyjrzeć. pora na nowości ;p

      Usuń
  4. Dawać mi tu ten zarost do miziania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pffffffffff nie ma tak łatwo, najpierw trzeba zaprosić na kawę, poznać się bliżej a później można się miziać

      Usuń
  5. Klata nieczewo, chociaż bardziej podoba mi się uśmiech.
    Ok, pierwsza praca wykonana, proponuję kolejne wyzwanie fotograficzne: pośladki :)
    Filip

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież tam nawet uśmiechu nie ma, tylko lubiezne przygryzanie warg! Posladków nie pokażę, nie dosięgnę ;)

      Usuń
    2. To musisz poprosić kogoś o pomoc :)
      F.

      Usuń
    3. to nazywasz lubieżnym przygryzaniem warg? proooszę...

      Usuń
    4. zademonstruj BJ!
      Filip - jak juz bede mial kogoś do pomocy, to tyłek będę pokazywał tylko jemu :P

      Usuń
    5. No właśnie, proooszę...
      Nas nie okłamiesz, to ewidentny uśmieszek, może wiedziałeś jaką furorę wywoła Twoja półnaga klata i uśmiechnąłeś się pod nosem :)
      F.

      Usuń
    6. Oczywiście - mam zdolności parapsychologiczne i potrafiłem odczytać przyszłość ;)

      Usuń
  6. O ja cię! Chyba sobie zmienię twoje zdjęcie w książce adresowej w swoim telefonie :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bosheeeee drogi, coś Ty zrobil? :P
    dałeś pedalskiemu światu trochę podniety i teraz juz nigdy nic, nie bedzie takie samo... a gdzie nutka gry wstepnej, gdzie dzialanie na nasza chora wyobraznie... heh jeszcze pokazesz chuja na blogu i znam Cie calego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi Ear, obiecuje poprawę i prosze o rozgrzeszenie :> A chuja nie pokaze, bo wszyscy wpadniecie w kompleksy, o.

      Usuń
  8. Marcusie, vivat!!!!
    Poświęciłem kilka popołudni (raz nawet zarwałem nockę), by przeczytać "Cię" od zarania. Pięknie się rozwinąłeś. Teraz jestem już na bieżąco, więc liczę na świeże posty - nie ociągaj się. and

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze lubię czytać wiwaty na swoją cześć ;) A tak bardziej na serio, to naprawdę cieszę się z każdego nowego czytelnika, którego zaciekawiłem na tyle, żeby przysiadł do lektury mojego bloga raz na jakiś czas. A co do rozwinięcia, każdy człowiek się rozwija, specjalnie zostawiłem stare posty, chociaż ich nie znoszę - właśnie dlatego, żeby pokazać, jak się zmienia człowiek pod wpływem doświadczeń, zwłaszcza gej. Zapraszam do śledzenia bloga, witam kolegę ;)

      Usuń
  9. zapomniałem: Ty niegłupi facet jesteś (to nie jest próba taniego podrywu). Ufam, że jesteś tego świadom, ale kto nie lubi wsparcia? :-) and

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)