Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 22 kwietnia 2012

356) Ach ten fellow!

Nadchodzący miesiąc będzie dla mnie pod znakiem pracy M., wyznaczyli mi termin obrony więc muszę spiąć poślady i znów ruszyć z tematem. Jako że w Poznaniu mi się nie chce jak ja pierdolę, a w Zapiździajewie nie chce mi się trochę mniej, to postanowiłem, że w każdą wolną od pracy chwilę wsiadam w pociąg do Rodzicieli. Tam herbata robi się sama, słonko świeci na niebie a męski głos Rodziciela powtarza wciąż jak mantrę: "Ty chyba miałeś coś pisać...".
I znów czuję, jakbym przygotowywał się do matury.

-------------------------------------------

Przeglądając profile na ciotonaszejklasie (czyt. fellow), zauważyłem dwa profile jednego pana. Dziwne te profile, twarz ta sama ale jednak dane trochę inne. Doktor Dżekyl i pan Hajd.

Profil namber łan:

Wiek 35 lat, 180 cm 70 kg, upodobania seksualne: "delikatnie, francuska miłość, tradycyjnie" (jaki romantyczny!)

Opis:
"Normalny facet. Szukam podobnych facetow kawa? kino? rower? PODROŻE? zwiazek?...zalezy od okolicznosci:-)

CHĘTNIE POZNAM KOGOŚ NA WYPADY DALSZE I BLIŻSZE
"

Oczywiście szuka ZWIĄZKU!

i profil nr 2...

Wiek 33 lata (odmłodniał magicznie!, 180 cm 67 kg (i schudł 3 kilo!), upodobania seksualne: "eksperymenty, erotyczne zabawki, fisting, francuska miłość, ostra jazda, pissing, rimming, seks grupowy, skater, skini/punki, tradycyjnie, uległość, w dziwnych miejscach" (romantyczność gdzieś uleciała).

Opis:
"33 180 67 20 cm zawsze chetny
Szukam na sex. Ja ap chetniej p. Lubie dawać dupy i ruchać fajne dziury. Anal, oral piss, rimm, FF, poppers. Mam LOKUM. ty do 36 lat."


Kogo szuka? "sex".


---------------------------


Po tym jakże dziwnym odkryciu po raz kolejny w życiu mym pod nosem pomruczałem sobie "pedały są jakieś inne". Dzisiejszy paciorek ofiaruję za cierpliwość i trzeźwość umysłu kogoś, kto zobaczy tylko ten pierwszy profil, zauroczy się (bo chłoposzek całkiem ładny) i postanowi wejść w ten cały mistyczny "związek".

A wypady bliższe i dalsze ograniczą się w tym przypadku (tak wieszczę) tylko do wyskoków.

W bok.
Bo jak tu kochać się monogamicznie-grupowo? Z tradycyjnym poppersem, sikając na siebie w dziwnych miejscach?


Łąki łan mi śpiewa.

9 komentarzy:

  1. Mnie rozbawił kiedyś facet szukający partnera do zwiąsku... zdaje się, że nie chodziło mu o Związek Bibliotekarzy Polskich. Niestety skasował profil, a dałbym mu namiary na nastolatka z Nowego Soncza... (kudzian)

    OdpowiedzUsuń
  2. fellow? teraz przeciez rządzi kumpello :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie :P teraz kumpel jest na topie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam konta tu i tu i powiem Wam, że ludzie wszędzie są ci sami ;p

    @eaR, wracasz do pisania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróciłem :D
      jak dobrze pamiętam Pan z miasta na Ł.? :p

      Usuń
    2. Właśnie źle pamiętasz! Z Ł. jest Atekst, ja jestem Poznaniakiem ;d

      Usuń
    3. łódź, poznan... prosze Cie - rzut beretem :D

      Usuń
    4. Kosmicznym chyba :P
      A Ty w Katowicach teraz rezydujesz?

      Usuń
    5. zawsze bylo mi blizej do kosmitow :D
      moze niekoniecznie w stolicy gornego slaska ale caly czas w miastach osciennych ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)