Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 1 stycznia 2013

394) Postanowienie na 2013...

... być większym chujem.

Ale po kolei.

Dostałem dzisiaj lekką burę od Mimy, z którą bawiłem się ubiegłej nocy. Bo chyba zbyt poważnie wzięła przykazanie swojej mamy: "olej imprezę samych par, umrzesz z nudów, weź Anioła i idźcie na tę imprezę, gdzie prawie nikogo nie będziecie znać! Może któreś z Was znajdzie tam jakiegoś fajnego faceta!".

Tak więc poszliśmy na tę imprezę i wiecie, jak prawdziwy Dżentelmen dbałem o to, by Mima miała coś do picia, by nie tańczyła sama na parkiecie i by nie siedziała sama na tyłku sprawdzając SMSy, zamiast sobie z kimś porozmawiać. Oczywiście też nie non stop, bo musiałem przecież wyjść czasem na fajkę, pogadać z dalekimi znajomymi, czy coś.

A później wyszedłem z nią z imprezy i odprowadzałem ją przez pół miasta, żeby sama nie szła do samochodu.

Tak więc wracam chwiejnym krokiem do domu i dostaję pięknego smsa:

"Dzięki za wszystko Anioł, ale następnym razem nie zajmuj się mną cały czas i sam się też trochę pobaw. Wiesz, po prostu z daleka to wyglądało jakbyśmy byli parą, albo co najmniej jakbyś próbował mnie poderwać. Po prostu daj sobie spokój, bo jeśli tak nasze imprezy będą wyglądały, to będziemy imprezować w duecie do emerytury".

No i teraz nie rozumiem, zawsze myślałem, że bycie dobrym kolegą jest raczej cechą pożądaną, nie przywarą.
A może Mima ma rację i na przyszłość powinienem zakodować, że kumpel gej jest fajną sprawą, ale nie w tłumie potencjalnych kandydatów na Mimowego męża?

Tak więc mam dwie opcje. Albo będę większym chujem (dla dobra ogółu), albo znajdę sobie inny obiekt, dla którego mógłbym być za kochany.
Ewentualnie w którym mógłbym być zakochany.


33 komentarze:

  1. Nie bądź chujem, lepiej kogoś pokochaj, bądź jednocześnie zakochany i za kochany! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na razie tłumy nie ustawiają się w kolejce :D

      Usuń
    2. Może po prostu tych nie zauważasz. Lub też nie chcesz ich widzieć. :P

      Usuń
    3. Wiesz wiosenny chłopcze, że może tak być? Mam za słabą percepcję! To jest przyczyna wszystkich moich sercowych problemów, ja po prostu nie widzę! ::)

      Usuń
  2. oczywiście że Mima ma racje!!! :)

    i nie od razu musisz być "penisem" tylko po prostu wypośrodkować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też do takiego wniosku doszedłem, że Mima ma rację.
      Ale ja już tak mam, że jestem bardzo opiekuńczy i sam się dobrze nie bawię, kiedy ktoś mi bliski bawi się średnio, dlatego co chwilę do niej podchodziłem. No i nie lubię też, jak ktoś taki wraca przez cały Poznań samotnie, bym sobie nie darował, jakby się jej coś stało.

      Usuń
    2. zważywszy na to ile ja już musiałbym godzin i km poświecić by odprowadzić wszystkie panie do domów darowałem sobie od jakiegoś czasu...
      przecież one po nocy wracają nie tylko ode mnie, czy ze mną...
      są dorosłe wiedzą co robią :)

      Usuń
    3. a ja odprowadzam, w przypływie pijackiego gestu ;p

      Usuń
  3. i tak źle, i tak niedobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś rada od bardziej doświadczonego mężczyzny (prawie napisałem "starszego", ale nie wiem ile masz lat:P)

      Usuń
  4. Bądź "większym chujem". Dobro ogółu- dobrem jednostki" !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ej Mima, spierniczaj, sama idź do żabki 24h/d na jeżycach, Ci się skończyło piwo, nie mnie!" ;-)

      Usuń
    2. "Niech mnie na Śródce przy płycie przygniecie, a nie pójdę" ;)

      Usuń
    3. "Nie masz kasy na taksówkę? Przecież możesz pójść te kilkanaście kilometrów na piechotę..."

      Usuń
    4. "Zrzeknę się tej bijącej woni skóry tylnego siedzenia, na poczet woni bijących od Warty, gdzie pod mostem poczułem pierwszy raz..."

      Usuń
    5. teraz nie rozumiem kontekstu ;(

      Usuń
  5. buddyści wierzą w tak zwany środek, czyli nie przeginaj, możesz być dżentelmanem i draniem, czyli na imprezie należało nawet trochę pograć nieczułego drania, który odprowadza do domu, żeby koleżance nic się złego nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lepiej byś opisał z kim się całowałeś po pijaku:P
    eh, te baby, kto je ogarnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. badz chujem!
    chuje sa fajne :D
    ps. za rok bedziemy sie calowac na gejowskim sylwestrze zycia, nic straconego :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, bo nie wiem, w jakim sensie to "chuje" napisałeś i które są fajne :P

      Za rok to ja mam w planach spędzać sylwestra jak mr_unknown - ze swoim facetem, goły, robić zdjęcia klat (i innych rzeczy :D)

      Usuń
    2. wlasnie 'w tym sensie' :D
      eee to dupa :P a mialem takie plany ;)

      Usuń
    3. przeciez seks jest przereklamowany :D

      Usuń
  8. Dostałem niedawno ochrzan od znajomej też o coś podobnego. Na szczęście moja reakcja (totalne zaskoczenie, że ktokolwiek mógłby pomyśleć, że ją podrywam, połączone z wyrazem twarzy nieskażonym myślą i tekstem, że babeczki to ja lubię, ale waniliowe), była na tyle najwyraźniej urocza, że mi szybko przebaczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mima też mi przebaczyła, jeszcze tego samego dnia mi wysłała uroczego SMSa - "nie gniewaj się, ja przyjacielu" - czyli myślała, że to ja się obraziłem :D

      Usuń
  9. ee tam, na kolejnej imprezie nie będziesz się nią zajmował, to dostaniesz sms, że olewałeś ją całą imprezę i że tak nie może być :P tak to jest z kobietami, dlatego wolę facetów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! :) Uważam tak samo. Dziewczyny są dziwne, aczkolwiek właśnie siedzę z Piękną Calineczką, dziewczyną Młodego i ona jest zaprzeczeniem tej tezy ;)

      Usuń
    2. wiesz, jeden czy dwa wyjątki się znajdą :P wyjątek zawsze potwierdza regułę - tak mnie w szkole uczyli przynajmniej :D

      Usuń
    3. omatko, kiedy Ty 800 postów napisałeś? O_O I kiedy mam to wszystko przeczytać? :D

      Usuń
    4. haha, nie czytaj lepiej, kawy Ci nie starczy, a bez kawy uśniesz, do tego psychika Ci się skrzywi :P a nie chcę Cię mieć na sumieniu, więc starczy pierwsza i ostatnia notka, a będziesz na bieżąco :D

      Usuń
    5. no, swietnie reklamujesz swoje pisanie, nie ma co :D

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)