Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 12 września 2013

452) Anioł Anioł

W poniedziałek godzina dłużej w pracy, bo koleżanka musiała pojechać do jakiegoś urzędu i nie zdążyła zrobić jednej terminówki.
We wtorek dwie godziny w szpitalu, bo kuzynka przyjechała ze swoim dziecięciem i trzeba było potrzymać je do zdjęcia rentgenowskiego, przywieźć materac i suchy prowiant, by nie musiała odstępować dziecię na krok. Pocieszyć też trzeba było, bo wizyta w szpitalu do najmilszych nie należy.
W środę rajd po aptekach i do mieszkania Starego, obładowany gripexami i żarciem w słoikach, żeby nie umarł ze swoją Lubą z głodu i z grypy.
Dzisiaj godzina przez telefon z Mimą i powtarzanie jak mantrę "Ej, to tylko egzamin" "Zdasz" "Ojeju" a potem kolejne pół "Mówiłem, że zdasz" "Jesteś taka mądra" "Brawo", rzucane w trakcie pisania wypowiedzenia umowy Starszemu.

Mima: "Dobrze, że jesteś, Anioł"

Tak, też się z tego cieszę.

Ciekawe, czy karma istnieje. Jeśli tak, to jutro w windzie spotkam Ryana Reynoldsa, który powie "O, kocham Cię, chcę adoptować z Tobą ślicznego owczarka niemieckiego". A potem złapie mnie za rękę i zaprowadzi mnie do świata, gdzie czasem ktoś zająłby się i pomógł mi. Tak dla odmiany.


12 komentarzy:

  1. za rękę mogę Cię złapać, ale owczarka to ja nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko jestes podobny do tego pana:) Dlaczego nie moge wejsc na Twojego bloga, dupo?

      Usuń
    2. podobny? serio?:D to prawie jak komplement :P bloga już odblokowałem :P

      Usuń
  2. Czy Wy geje wolicie się przyjaźnić z kobietami czy z facetami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście na płeć się nie patrzę - moimi przyjaciółmi są heteroseksualni faceci i heteroseksualne kobiety. Ważniejsze są w przyjaźni inne przymioty niż płeć :)

      Usuń
  3. Mhm, rozumiem. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę Ci mojego owczarka niemieckiego podrzucić, zobaczymy jak długo wytrzymasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, owczarek musi wychowywac sie w rodzinie, nawet tej malo tradycyjnej, sam bym nie podolal ;)

      Usuń
  5. Pan Ryan nie mym typem, ale o gustach się nie dyskutuje.

    Fajnie, że jesteś psychologiem, farmaceutą i pielęgniarką w jednym, ale skup się na Bardzo Ważnym Egzaminie!!! Wciąż trzymam kciuki, bo za rok ty masz trzymać za mnie :)

    Atekst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiam się, ale rzygam już nim ;) Sam zobaczysz, Padawanie, za rok :D

      Usuń
  6. nareszcie wiem kogo szukasz, gratuluję wyboru, fajny gość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolege Ryana znam z kilku jego ról - i dlatego chciałbym, żeby to on spotkał mnie w windzie - świetny uśmiech, lekka ciapowatość, fantastyczne poczucie humoru ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)