Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 7 stycznia 2014

472) Nowi znajomi

Pierwszy raz na Bardzo Ważnych Zajęciach i już nie mogę doczekać się kolejnych. W końcu będę się uczył praktycznego zastosowania mojej wiedzy, a nie tylko wkuwał nowe przepisy.
Nieważne, pierwszy rzut oka po grupie i już wiem, że faceta to ja tam nie znajdę. Jak trafnie zauważyła Modelka, z którą siedziałem przez cały zjazd:
"Anioł, cieszę się niezmiernie, że mam już swojego Pe, bo męża to ja bym tutaj nie znalazła. Ze wszystkich to mi się tylko Ty podobasz".
Mam nadzieję, że trochę się rozkręcą, bo w końcu spędzę z nimi kolejne 3 lata.

4 komentarze:

  1. TygrysekMisiaka7 stycznia 2014 10:19

    Nie szukaj męża w tym samym zawodzie, jeśli branże trafi kryzys to obaj macie przerąbane. A jeśli on będzie robił co innego to może się uda;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawowa zasada: Zawsze w nowym miejscu należy zrobić mały rekonesans :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie mów nigdy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram TygryskaMisiaka, mądrze kombinuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)