Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 6 lutego 2014

475) Informacja, czy news?

Siedzę sobie w moim mieszkaniu i odpoczywam po całkiem męczących dwóch tygodniach pod znakiem załatwiania formalności związanych z podwyżką, zajęciami, spotkaniami i imprezami. Ostatnio czuję się jak dawniej - to znaczy na studiach. I dochodzę do wniosku, że pójście na Dalszą Edukację to był strzał w dziesiątkę, nie chodzi nawet o zdobywanie wiedzy, tylko właśnie o to zabieganie i poznawanie nowych ludzi - a tego mi w ubiegłym roku brakowało najbardziej.

I tych nowych ludzi, a zwłaszcza nowego człowieka, rozgryźć nie mogę najbardziej. Bo jest taki chłopak, który ewidentnie mi się podoba - fizycznie i intelektualnie. Razem wyłazimy na piwo, razem się bawimy, ostatnio ewidentnie było mu przykro, że się przesiadłem na zajęciach do Modelki o czym powiedział podróżując ze mną po zajęciach (mieszka osiedle obok i wolał wybrać 20 minut dłuższą drogę niż krótszą, którą podróżowali też inni znajomi). Gada mi się z nim świetnie, wspólny język i te sprawy. Ale nie wiem, czy jest po prostu tak koleżeński, czy kryją się za tym też inne rzeczy. A przecież nie zapytam się jego w prost "Ej, Run, jesteś gejem, bo ja jestem i mi się strasznie podoba?" bo a) się na mnie obrazi b)da mi w ryj c)zacznie się śmiać d)przekaże tego newsa pozostałej ekipie i nie będę już Aniołem, tylko GejAniołem. Jeśli wiecie o co chodzi.

Bo w Polsce bycie gejem, to wciąż nie informacja. To news.

I tylko z jednej rzeczy się cieszę. Skoro myślę o takich rzeczach, to znaczy, że chuć wraca i wiosna idzie. I że ostatecznie znów chcę randkować.
Ale z kim?

10 komentarzy:

  1. news z kategorii 'z dupy', chociaż w przypadku gejów pejoratywnie można to odbierać :P
    btw dobrze, że Anioł wrócił

    OdpowiedzUsuń
  2. stawiam na odpowiedź b albo d, Anioł z fioletowym oczkiem, albo Anioł na pierwszej stronie Faktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam plan! zaprzyjaznie sie z nim i pozniej powiem co czuje :P

      Usuń
    2. i powstanie pytanie "czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie"

      Usuń
  3. jak Ty masz sam problem z tym czy będziesz postrzegany jako gej czy "niegej" to inni też go będą mieli !
    chcesz to powiedz, daj znak...nie chcesz nie mów, ale proszę nie mów/pisz, że nie chcesz być wtedy inaczej postrzegany...bo sam siebie inaczej wciąż jeszcze postrzegasz :)
    hope !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hope, spokojnie, pamiętaj, że ja mam 25 lat, a Ty w tym wieku nawet nie wiedziałeś, że jesteś gejem :)
      Poza tym, środowiska, w których żyjemy i pracujemy trochę różnią się od siebie. Ty pracujesz z młodymi ludźmi z innymi priorytetami, moja branża jest trochę bardziej skostniała. Dlatego, na samym początku, nie chcę się wyróżniać tym, że jestem gejem.

      Usuń
    2. ale ja nie mówię byś od razu zrobił coming out, poza tym dobrze wiesz, że moje środowisko pozornie jest bardziej "tolerancyjne" bo przecież nie ma reguł :)
      i fakt, iż w twoim wieku...ale jakby patrzeć na lata od wyjścia z szafy to już różnica jest, prawda? ;)
      aczkolwiek rozumiem, że niektóre branże są inaczej postrzegane chociaż bym polemizował bo paru znajomych się ma ;)

      Usuń
  4. Trafnie to ująłeś. Bycie gejem w Polsce to nadal news. Breaking news. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej od razu przedstawiać się nowym osobom jako gej, wtedy nie ma żadnego zaskoczenia, zmiany postrzegania i tak dalej... Co z tymi już znajomymi - jeżeli jest się lubianym, to news nie powinien długo być szokiem.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)