Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 22 czerwca 2014

501) "hej lubbisz 16 chłopczyków i to niegrzecznych"

XYZ Warszawa (kumpello): hej lubbisz 16 chłopczyków i to niegrzecznych
Anioł: Nie
XYZ Warszawa: czemu nie lubisz
Anioł: no bo nie lubie. Wole starszych i grzecznych
XYZ Warszawa: a grzeczbycg 16 chłopczyki
Anioł: Nie.
XYZ: własnie takich twardych lubie
XYZ: no to co
Diabeł: Lubisz twardych?
XYZ: no bo mnie podniecaja
Diabeł: no to jak lubisz twardych facetów to: wypierdalaj do nauki dzieciaku i nie zawracaj mi dupy
XYZ: ja juz skonczyłem bo koniec roku już jutro jest


-----------
W związku z jutrzejszym zakończeniem roku szkolnego wszystkim nauczycielom życzę wymarzonego wypoczynku.
I gratuluję cierpliwości, jesteście wielcy!


4 komentarze:

  1. Bóg zapłać za pamięć i dobre słowo. Z tym, że zakończenie roku jest w piątek 27.06. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze oszukal mnie ! ;)

      Usuń
    2. eee, a już miałem nadzieję, że o czymś nie wiem i zakończenie jutro :P

      Usuń
  2. KONIEC ŚWIATA czego on od Ciebie chciał? chyba nie widział Twojej klaty :-)
    and

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)