Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 28 września 2014

515) Już za pół roku wiosna!

... No, bo trzeba być optymistą i nie myśleć o tym, że już jesień, dni coraz krótsze, noce coraz zimniejsze, nastrój coraz chujowszy.

Znowu przespałem wiosenne zauroczenie, znów przespałem letnie namiętności.
Może gdybym bardziej się starał, miał oczy szeroko otwarte, to teraz, o godzinie 1.45 w sobotni wieczór może nie siedziałbym sam na łóżku, nie oglądałbym sam Lego Przygody (aż wstyd przyznać, ale wzruszyłem się na Lego Przygodzie, serio!) i nie szedłbym sam spać, licząc, że ogrzeje mnie koc i kołdra (bo u mnie jeszcze kaloryfery nie grzejo).

W każdym razie, 2014 rok, choć pod wieloma względami udany, nie jest jednak w 100% satysfakcjonujący.  Wieje trochę nudą i nie wiem co z tym fantem do końca zrobić.

Edyto, pomóż.

8 komentarzy:

  1. u mnie grzeją od poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyśl o tym jak o wyzwaniu i uczyń jesień 2014 najlepszą jesienią w Aniołowej egzystencji

    OdpowiedzUsuń
  3. To może lepiej sprawić by ktoś w zimowe chłodne wieczory był z Tobą? Jeszcze trochę czasu zostało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowisz, ze mam zrobic plan 3miesieczny? :) To jest jednak trochę mało czasu :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)