Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 18 września 2012

372) Związek we trzech, The New Normal, i "Boże, czemu nie jestem kobietą!"


Ostatnio na fellow wyskakuje mi informacja o tym, że dwóch średniolatków z północy Polski szuka trzeciego. Nie do seksu (na zasadzie "trójkąt to nie zdrada, tylko użycie ciepłej i żyjącej seks zabawki"), tylko do "związku-układu".
I choć zapewnienia, że zapewniają oni stabilizację, uczucia, miłość i to, że wracając do domu ktoś będzie na Ciebie czekał i zawsze będziesz miał się do kogo przytulić są całkiem miłe, to raczej nie skorzystam. ;-)
Bo wolę pary, nie tercety. Taka ze mnie konserwa.

---------------------------

Choć zawsze wzbraniałem się rękoma i nogami przed oglądaniem branżowych filmów i branżowych seriali (serio, ani L, ani QaF mnie nie wkręciły  a filmy o gejach zawsze mi się kojarzyły z fabułą pod tytułem "mam osiemnaście lat i zakochałem się w moim koledze z klasy ale rodzice nakryli nas w łóżku i zamknęli mnie w piwnicy"), to z ciekawości (i żeby nie uczyć się na egzamin), obejrzałem nowość - The New Normal.

Serial ów jest w zamierzeniu strasznie kontrowersyjny, bo opowiada o parze gejów z Los Angeles, którzy chcą mieć dziecko i wybierają formę zapłodnienia in vitro przy pomocy surogatki, którą zgodziła się być pewna blondynka z Ohio. Smaczku temu serialowi dodaje fakt, że nawet w Stanach Zjednoczonych (dokładnie w stanie Utah) jedna stacja odmówiła emisji tej pozycji gdyż, wg jej szefów, jest ona "nieodpowiednia".

I powiem Wam, że oglądało się na tyle przyjemnie, że chyba wrócę do tego serialu. Tylko tyle ich ostatnio oglądam a tak mało czasu!


---------------------------

Dziś po raz kolejny okazało się, że gdybym miał cycki (ale takie ładne, okrągłe, bez włosów), to bym dostał pracę, a że nie mam, to mogę się w tyłek cmoknąć. Bo niby z facetami się gorzej pracuje, dziewczyny są bardziej skrupulatne i niezawodne. A najśmieszniejsze, że uzmysłowiło mi to dwóch facetów, szefów pewnej firmy.
Może, myśląc przyszłościowo, warto by było zmienić płeć? No ale kiepsko by wyglądała kobieta, która ma 193 cm wzrostu, co nie?
I do tego z krzywymi nogami.

 

Chociaż - ten Pan w sukience wygląda całkiem seksualnie!


16 komentarzy:

  1. Dyskryminacja i tyle!!

    A w QaF wkręciłem się bardzo szybko. Do egzaminu się uczyłem to prędkość oglądania wynosiła 6-7 odcinków/ dobę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, ja jestem serialomaniakiem i oglądałem już chyba wszystko :D, ale po 3 - 4 odcinkach byłem zbyt zniesmaczony, żeby kontynuować. Wszystko toczyło się wokół seksu ( i aktorzy niezbyt przystojni, nie to co Kevin z Brothers and Sisters!)

      Usuń
    2. ;/
      musiałem trochę ocenzurować Twój komentarz (za jedno słowo) :/

      Usuń
    3. Spoko, się domyśliłem ;) Przepraszam, co złego, to nie ja!

      Usuń
  2. hmm nie mogłeś poczekać z informacją o "new normal"? półtorej godziny z głowy :P a egzamin za półtora tygodnia, dobrze, że to tylko 3 odcinki... ;)
    "Okularnicę" uwielbiam już po pierwszym odcinku :D
    pozdrawiam
    Zosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej przepraszam :D Swoją drogą dzisiaj jestem tak zmęczony, że 3 odcinek obejrze dopiero pozniej ;)
      PS. Zosiek - aplikacja czy LEP? :P

      Usuń
    2. To dobrze, że ja się nie dałem wciągnąć :D jeszcze....

      Usuń
  3. LEP :) a aplikacje są też 29? :D
    zosiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a myslisz ze jaki ja tajemniczy egzamin mam przed soba? :P

      Usuń
    2. w razie czego bedziesz mnie bronić :P
      z.

      Usuń
    3. Raczej nie, nie bede mial takich uprawnien ;)

      Usuń
  4. patrząc na firmę, w której ja pracuję stwierdzam śmiało i bez zażenowania to faceci są bardziej skrupulatni i niezawodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :D Jaka branzA?

      Usuń
    2. branza mieszana... HR&marketing ;)

      Usuń
  5. Serialem QAF zaraził mnie jeden typ i wpadłem niczym ofiara wirusa. Może dlatego, ze były "momenty" :P
    W firmie w której pracuję, z cyckami pełniłbyś funkcje reprezentacyjne, gdyż faceci jednak tam są zdecydowanie bardziej niezawodni. Chociaż przy tym wzroście, śmiało mógłbyś objąć stołek kierowniczy, nawet z "balonami" (nogi i tak byłyby za biurkiem).

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 osoby w związku - hm... myślę, że dziwne to połączenie, jak dla mnie nie realne, ja bym tak nie potrafił się dzielić :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)