Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 29 listopada 2012

384) Misz masz

Jako że wizytuje u mnie Psycholożka przez dwa dni, zarwaliśmy cudownie ostatnią nockę i dzisiaj rano w pracy zajmowałem się bardziej udawaniem, że pracuję, niż faktyczną pracą no i teraz przysypiam na moim łóżku, dzisiaj notki nie będzie ;-)

Za to pochwalę się tym, że odkryłem niedawno (po pół roku bloggerowania...) statystyki odwiedzin na moim blogu i jest tam bardzo ciekawa funkcja pokazująca, jakie słowa kluczowe wpisano ostatnio w wujka google, żeby na niego trafić.

Z tych ciekawszych:

-just smile!
-mieszkanie samemu
-seksi laski na konsoli
-musiało cię dwóch pedałów robić
-mężczyzna z klasą
-zatkało kakao jak odpowiedzieć
-bo w życiu raz na wozie, raz pod wozem
-magisterka na ostatnią chwilę
-pewnie dupy za maseczki olaya daje

4 komentarze:

  1. Aniołku, z innej beczki. Czy ty masz psa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pamiętam pewne zdjęcie z pewnego portalu i w sobotę widziałem kogoś bardzo podobnego do Ciebie szarpiącego się ze średniej wielkości yorkshire terrierem i myślałem, że to Ty. Dobrze, że zabrakło mi odwagi w odezwaniu bo bym dopiero zaliczył wtopę.

      Usuń
    2. chyba mlodego widziales ;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)