Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

czwartek, 9 maja 2013

427) Ciężkostrawność, ta dzisiejsza młodzież i Rodzicielka

Nigdy w życiu nie tknę rozmrożonego sushi. Problemy gastryczne pokonać musiałem długą i gorącą kąpielą, podczas której śpiewała mi ładnie Magda Umer z głośników. Chuj, że głośno, chuj, że 23 godzina i sąsiedzi chcieliby zasnąć albo coś. Lajf is brutal. Sorry Gregory.

Leżąc jakąś godzinę w wannie trochę sobie rozmyślałem. O wszystkim.
Między innymi o tym, że koleżanki z pracy srają pieprzem, bo ich pierworodni piszą maturę i "omatkoboska, a jak nie zdadzą to co wtedy?!". To podejdą za rok, Boże. Czy każdy musi zdać maturę? W ogóle młodzież coraz głupszą mamy. Taką, co to nie wie, ile to tuzin, a na pytanie "którą planetą od Słońca jest Ziemia?" odpowiadają "Mars.". Cudownie, szał pał. Taką, co to piszą CV czcionką comic sans, albo w zainteresowaniach piszą: "prawo i różne sporty". A jak nie dostaną na Komunię nowego iphone'a to obraza majestatu, bo wszyscy inni dostali.
Ja na komunię dostałem rower i zegarek.
Nie pójdę trendem 'zastaw się a postaw się' i na komunię córki kuzynki złożę się z Młodym i Rodzicielami i kupię trampolinę. Przynajmniej dziecko się trochę pozrusza.

W ogóle mówiłem kiedyś, że moja Rodzicielka jest kochana? Kiedy w sobotę zadzwoniła do mnie podczas romantycznego picia drinków wszelakich w jednej z poznańskich kawiarni.

-(...) o której wrócisz do domu?
-Eeee, mamo, jutro pod wieczór, dzisiaj nocuję u Warszawiaka.
-O, jesteś teraz z nim? To nie przeszkadzaaaaaam, bawcie się dobrze, hihi

A kilka dni później:
-Nooo poooowiedz Anioł coś o Warszawaku! Jakim on jest człowiekiem?
-Oj przestań, wścibska jesteś.
-No wiesz?! Tylko jedną rzecz mi powiedz, zaspokój mą ciekawość!
-No Warszawiak to Warszawiak, na imię ma Mateusz i jest ode mnie 10 lat starszy. I co, jesteś zniesmaczona?
-Oj Anioł, twojej prababci siostra miała 19 lat młodszego męża. Jesteś zniesmaczony? Wiek to tylko cyferki, liczy się coś innego, inne cyferki.
-Ale co, ile ma w majtkach?
-NIE! IQ, INTELEKT KURDE! A w majtkach ma pewnie jednego. Jak każdy.


6 komentarzy:

  1. gdybym nie był pedziochem, to brałbym się za Twoją mamę - odpowiada mi poczuciem humoru!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz jednak zajebistą rodzicielkę :D Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmmm, moge Ci ja wypozyczyc na kilka dni i sie zmeczysz jrj towarzystwem:-P

      Usuń
  3. ja bym jednak postawił "=" między IQ a odpowiedni charakter, bo nie zawsze jedno idzie w parze z drugim, nie znoszę pseudointeligentów przesranych na swoim punkcie; ale ogólny sens twierdzenia jak najbardziej prawdziwy i prawidłowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, choc charakter to chyba nawet > intelekt;)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)