Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

wtorek, 20 sierpnia 2013

447) Odliczanie

Do kolejnego podejścia do Bardzo Ważnego Egzaminu jeszcze mniej niż 6 tygodni a ja dopiero zauważyłem w jak wielkiej dupie jestem, ile mi jeszcze zostało do powtórzenia i jak nienawidzę się uczyć o czy na wniesienie sprzeciwu od nakazu zapłaty jest 14 dni czy może jednak są to dwa tygodnie, tym, czy sąd może, czy musi, a może jednak może, chyba że ustawa stanowi inaczej oraz czy Kościoły i inne związki wyznaniowe w Polsce są równe, równoważne, czy równouprawnione.

Tak więc sobie dziobię, przeklinając w myślach.
Na głos też.
Kurwa.


8 komentarzy:

  1. dasz radę ;) niektórzy z nas wierzą w Ciebie czasami bardziej niż Ty sam w Siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło przeczytać powyższą wiadomość ;) No Was zawieść nie mogę ;)

      Usuń
  2. Heh... poprzeklinać możemy razem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra - no to 'kurczaki ja pierdykam uciekam do nauki' ;)

      Usuń
  3. Z własnego doświadczenia wiem, że aplikacje prawnicze są mocno przereklamowane. Zdobyta wiedza i owszem przydaje się w życiu zawodowym i prywatnie. Mam papier w kieszeni i większych perspektyw w zawodzie nie widzę, chociaż dobrze go mieć, bo nie wiadomo kiedy się może przydać. Wtedy wyciągasz z szuflady i voila. Zanim dostaniesz się do korporacji prawniczej, przemyśl dokładnie co tak naprawdę jest dla Ciebie ważne i jakie masz priorytety. Gdybyś chciał rady w tym zakresie starszego kolegi z branży zapraszam do kontaktu. Pisz śmiało na ralf74@tlen.pl ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zdobywaniu szlifów prawnika.

    ralf74

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie masz ten egzamin? tam u siebie czy może w stolicy?:P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)