Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

środa, 28 sierpnia 2013

449) Zagadka rozwiązana

Moja babcia mówiła, że na randce powinno się zwracać uwagę na buty współrandkowicza/współrandowiczki. Bo jak obuwie jest brudne i niechlujne, to znaczy, że dusza człowieka też jest nie za ciekawa.

Przyznam szczerze, że nie za bardzo rozumiem związek przyczynowo - skutkowy, ale dziadek miał czyste mokasyny, babcia wyszła za niego za mąż, są razem już ponad 51 lat i o rozwodzie nie myśleli nigdy.

Chyba przypadkiem odkryłem zagadkę, dlaczego na wielu gejowskich profilach użytkownicy wrzucają zdjęcia butów.

MIŁOŚCI SZUKAJĄ, O.


11 komentarzy:

  1. a może marzą o sklepie obuwniczym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia ma rację - buty nadal są najbardziej zaniedbaną częścią ubioru Polaka. Może nie wnioskowałbym na tej podstawie aż po duszę, ale wiele mówi to o schludności i ogarnięciu człowieka. Niewielu ludzi wie jak prawidłowo użytkować, czyścić i konserwować obuwie, o dobieraniu butów do różnych okazji i strojów nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogolnie tez nie znam sie na butach i nie jestem zakupoholikim, ale zawsze staram sie zebym mial czyste obuwie. Dzieki sugestiom babci;)

      Usuń
  3. Nagle wszystko nabrało nowego sensu!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czuje sie przekonany tym rozwiazaniem; chyba jednak na buciane profile nadal nie bede sie kusil :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziesz zalowal jak Ci przez to umknie prawdziwa milosc;))

      Usuń
  5. Jak dobrze mi tu wrocic i zobaczyc, ze ANIOL wciaz pisze :) Musze nadrobic lekture....

    Pozdrawiam. "Atekst"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A. , jak czlowiek bloguje od 10 lat to bedzie blogowal do konca swojego zycia;) nadrabiaj nadrabiaj, bardzo mi milo, ze wrociles;)

      Usuń
  6. Aczkolwiek poczynic musze jedna uwage - otoz powrocilem do czytania, nie do blogowania :)

    Pozdrawiam i trzymam kciuki za twoj powazny egzamin, koniec wrzesnia coraz blizej :)

    Atekst

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)