Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

sobota, 5 lipca 2014

503) Leniwie

W Zapiździajewie 30 stopni, na obiad młode ziemniaczki, sałata z ogórkiem i mega tuczące schabowe, tak dla równowagi. Po miesiącu nieobecności Rodziciele wkręcili sobie, że wpadłem w anoreksję i ich życiowym celem jest utyć mnie w te dwa dni weekendu. A ja się nie daję i walczę twardo, choć na kolację Rodzicielka zapowiedziała domową pizzę a w lodówce chłodzą się lody, więc to walka z góry skazana na niepowodzenie.

W ogóle Zapiździajewo to dla mnie magiczne miejsce, podczas gdy Poznań krzyczy, wymaga, męczy i nie daje spać, Zapiździajewo głaszcze, tuli, broni i komplementuje. Wstaję o której chcę, terminy mnie nie gonią, szefowa nie wymaga a ja mogę w spokoju robić co tylko chcę.

Telefon mi się wyładował wczoraj wieczorem a mi się nie chce nawet podłączyć go do ładowarki, bo i po co, żeby gejowe aplikacje brzęczały mi i przeszkadzały w miłych chwilach z Rodzicielami?

W ten weekend odpoczywam od wszystkiego. Mam wolne.


4 komentarze:

  1. Miło poleniuchować zwłaszcza w zaciszu domowym i rodzinnych pieleszach z daleka od codziennych obowiązków i kieratu w pracy. Jak tam aplikacja, gnębią czy względny luzik? Zmężniałeś i wyprzystojniałeś na felku ;) Pozdrawiam

    ralf74

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mecza mecza, niedawno mialem pierwszy egzamin, praktyk od najebania :) Byłeś na moim felkowym profilu i nie napisales?!

      Usuń
  2. Zazdroszczę ci tak fajnego, relaksującego domu rodzinnego. Odpoczywaj, bo na to zasługujesz! Ale jak wrócisz do Pozka to wpadaj na kawę, bo mieszkamy 700 metrów od siebie i to już wstyd, że się tyle czasu nie widzieliśmy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)