Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

poniedziałek, 28 lipca 2014

508) Simsowe związki

Ściągnąłem sobie pełną wersję Sims 2 ze wszyściutkimi dodatkami.
Postać pierwsza, Anioł Diabołowski, młody absolwent studiów, przeprowadzający się "na swoje", żeby zrobić wielką karierę. Z Aniołem przeprowadził się też jego najwierniejszy przyjaciel, Pieseł, którego jednak zabrały odpowiednie służby w związku z tym, że konał z głodu (nie wiedziałem jak i gdzie kupić mu miskę do jedzenia). No ale wracając do Anioła, to jego największym życiowym celem nie jest jednak zrobienie kariery, ale stworzenie stałego związku, rodziny i ciepłego domu.

To w sumie w Simsach nie jest aż tak trudne. Przed domem przechadzał się sąsiad, Janek (w Simsach każdy jest trochę gejem), wystarczyło klikać "przywitaj się" "powiedz komplement" "uściskaj" "rozmawiaj" "łaskocz" "rozmawiaj" "powiedz komplement" "flirtuj" "pocałuj" (...). Później trzeba było pojechać za miasto, wejść do jacuzzi, przytulić się, uprawiać seks w tym jacuzzi w towarzystwie kilku innych ludzi a później pokazać pierścionek, zapytać się "czy wyjdziesz za mnie" i voilla! Masz męża, który bezgranicznie Cię kocha. 

Taaak, gdyby to wystarczyło w realnym życiu, to by ułatwiało znacznie sprawę. 
Ale z drugiej strony, to chyba gdyby stworzenie udanej relacji było faktycznie tak dziecinnie łatwe, to i przyjemność z takiego "związku" też by szybko wyparowała. Nie wiem, nie znam się. Ani na Simsach, ani na relacjach męsko-męskich.

Przechodząc do meritum, Stefek napisał mi "Lubie Cie, jestes spoko gościem, ale ja nie wiem czy jestem gotów na okazanie jakis emocji" i "Ja na chwile obecna nie wiem sam czego chce ...".


Tak więc postanowienie na sierpień (i wrzesień, październik, listopad...) - nie dać się tak wkręcić po kilku pierwszych spotkaniach. Choć powiem szczerze, że miło było odkryć, że jednak jakąś zdolność do uczuć wyższych i szerszych posiadam (w co ostatnio bardzo powątpiewałem).



10 komentarzy:

  1. nie lubię mieć zawsze racji :|

    hope

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być "zawsze"
      ps. jak się tutaj edytuje komentarze ?!;)

      Usuń
    2. jakbys sie zarejestrowal w koncu to moze i by taka opcja byla...

      Usuń
  2. Hejtuję simsy, za dużo życia mi zabrały swego czasu :P / Fajnie jest czasem coś poczuć, cokolwiek, nawet jeśli to zawód. Przynajmniej człowiek przypomina sobie, że jest człowiekiem, a nie maszyną :| Głowa do góry! // a z odrzuceniem/bólem złamanego serca najlepiej radzić sobie tak: https://www.youtube.com/watch?v=sdnJxDmJNmA xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostre, ale fajne. Rzeczywiście płakać nie warto.
      Myślę, że hDA to dawno wie.
      and

      Usuń
    2. Chlopaki moje dobre, nie placze, spokojnie, u Aniola w porzadku ;)

      Usuń
  3. zagraj sobie w Simy 3, fajniejsze :P

    a co do chłopca, Anioł, lepiej teraz się dowiedzieć, że chłopiec z tych niezdecydowanych niby, niż później :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale 2 można sobie darmo i legalnie ściągnąć :P

      Usuń
  4. nudno by było w takim szybkim, simowym tempie :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)