Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 17 sierpnia 2014

512) A może się przebranżowię?

Jak zakładałem po raz setny profil na planetromeo, podejrzewałem, że miłości tam raczej nie znajdę, ale nie wiedziałem, że dostanę kilka propozycji zarobkowo - zawodowych:

1)
sjaki masz rozmiar stopy? Sprzedasz stare znoszone adiki i boxy? Zapłacę jak za nowe


2)
siema, twoje dziury dziś będą należeć do mnie, zapłacę 100 zł, co ty na to?


 I moja ulubiona trójka:


Hey,

can I carry you sitiing on my shoulders as workout for 1 hour?
would give you 50 euros for it, interestd?


I teraz nie wiem, ponoć w najbliższych latach rynek pracy prawników będzie nasycony i specjaliści nie wróżą takim jak ja super perspektyw, więc może jednak lepiej się przebranżowić?

Tylko nie wiem, może mi pomożecie wybrać, czy mam zostać gejowskim ciucholandem, kurwą czy żywym ciężarem do ćwiczeń.


4 komentarze:

  1. słuchaj, nie musisz wybierać, te trzy zawody pewnie da się pogodzić ze sobą :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. i Ty jeszcze narzekasz... w dupie sie poprzewracalo!

    OdpowiedzUsuń
  3. "siema, twoje dziury dziś będą należeć do mnie, zapłacę 100 zł, co ty na to?" - w sensie, że np. gniazdka elektryczne i otwory wentylacyjne w kuchni i łazience? ja bym udostępnił, 100 pln/dzień to niezła cena za udostępnienie owych.

    btw: przydałby się osobny blog z korespondencją z portali gejowskich. żal, by się niektóre perełki zmarnowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że spokojnie wszystkie trzy można ze sobą pogodzic :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)