Moderowanie postów czasowo włączone

Moderowanie postów czasowo włączone

niedziela, 15 lutego 2015

532) Każdy z nas jest trochę dziewicą

Kiedyś, bardzo, bardzo dawno temu, jako młody, zahukany 20letni gej, napisałem tutaj, że dawanie kwiatów drugiemu facetowi jest strasznie niemęskie i że facet od drugiego faceta powinien zamiast wiechcia dostać albo alkohol, albo bombonierki (z alkoholem, a nie jakieś pedalskie rafaello). 

Teraz, jako dwudziestosześcioletni (jeszcze przez miesiąc z hakiem) Anioł, uważam, że zjawienie się z bukietem tulipanów, butelką wina i sprawunkami, żeby zrobić facetowi na kolację swoją popisową potrawę, może być całkiem urocze. Zwłaszcza, jak słyszysz "Anioł, jestem już po trzydziestce, ale jeszcze żaden facet nie dał mi kwiatów".

W ogóle ostatnio doszedłem o wniosku, że każdy z nas jest dziewicą. Nie w sensie seksualnym, zboczuchy moje kochane. Chodzi o to, że mimo, iż przeżyliśmy już na tym świecie kilkanaście-kilkadziesiąt lat, to są jeszcze rzeczy, których nie doświadczyliśmy. R. na przykład wczoraj dostał kwiaty od faceta po raz pierwszy, ja dwa tygodnie temu byłem pierwszy raz w saunie. Wiele pierwszych razy jeszcze przede mną, bo nigdy na przykład nie skakałem na bungee, nigdy nie byłem w salonie tatuażu, nigdy nie poszedłem z facetem na rodzinny obiad, nigdy nie korzystałem z solarium, nigdy nie załatwiałem kredytu na mieszkanie, nigdy nie robiłem miliona innych rzeczy. Cieszę się z tego i z niecierpliwością czekam na odhaczenie kolejnych pozycji z mojej dziewiczej listy. Bo chyba chodzi o to w życiu, żeby iść do przodu i wypełniać swoją kronikę nowymi wspomnieniami, co nie?


9 komentarzy:

  1. składam reklamację, wyparował jeden post i jeden komentarz, bardzo nieładnie.
    Ciekawe podejście do życia, umrę dziewicą bo czegoś nie zrobię. Ja np. nie kupię rezydencji w Hiszpanii, dobra wystarczy że będzie mnie stać na wynajem kiedy przekroczę +60

    OdpowiedzUsuń
  2. robienie roznych rzeczy pierwszy raz jest bardzo fajne!
    ostatnio odkrylem jak wielu tych oczywistych nadal nie poczynilem. moze wiec za jakis czas :D a potem zawsze jest co wspominac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do końca życia zawsze będziemy w pewien sposób dziewicami, bo nie spełnimy wszystkich rzeczy. :P
    PS. Dziwne miałeś podejście w wieku 20 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ka Mil, zachęcam do przeczytania postów z tamtego okresu. Człowiek, a zwłaszcza gej, zmienia się pod wpływem czasu i akceptacji siebie. Jako 20latek w pełni się nie akceptowałem i to był chyba przyczynek do tego typu poglądów

      Usuń
  4. Dziewictwo jest dane tylko kobietom, jako znak ich nietykalności.
    Dziewictwo jest pieczęcią, którą może złamać mężczyzna.
    Kobieta i mężczyzna stworzeni do udziału w misterium życia.
    Posługiwanie się pojęciem-dziewictwa w innym znaczeniu jest nieuprawnione i dowodzi braku szacunku dla tradycji, w której tkwią korzenie naszego życia. Człowiek, który nie dba o swoje korzenie uschnie, jak drzewo, które nie wydało owoców. Nic po nim nie pozostanie, tylko pamięć o cieniu, który był jego udziałem.
    socrates

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad ;-)